Ik heb een probleem met SolidWorks. Ik heb de licentie van 2015 (/2016) gedownload en geïnstalleerd en alles verliep vlot. Wanneer ik de software start, verschijnen echter de volgende berichten: 1- SOLIDWORKS Resource Monitor: Er is onvoldoende systeemgeheugen beschikbaar. Sluit sommige toepassingen om bronnen vrij te maken. 2- FeatureWorks: De SOLIDWORKS-database ontbreekt. Niet alle functies zullen beschikbaar zijn.
Ik heb de grootte van het virtuele geheugen geoptimaliseerd, FeatureWorks gesloten/heropend SW aangevinkt/uitgeschakeld ... Ik heb bijna alles gedaan wat werd voorgesteld in de andere vragen en forums met betrekking tot mijn probleem, maar er veranderde niets... Ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Vorig jaar gebruikte ik de 2014 licentie, alles werkte heel goed (dezelfde computer maar met W8 nu is het de W10, ik weet niet of het een verbinding heeft..).
Ja, ik heb net de SW-reparatie geprobeerd, maar het werkte niet. Altijd hetzelfde probleem. Het stopt met werken zodra ik Nieuw/onderdeel doe (montage of tekening).
Ik heb de licentie van 2015 geïnstalleerd ( EDU 2015, die de leraar ons gaf, trouwens, we hebben het tegelijkertijd met een vriend van mij geïnstalleerd, hij werkt prima).
Hallo allemaal en bedankt voor jullie voorstellen,
Ik had al een schoonmaaksoftware die ik van tijd tot tijd gebruikte. En gisteren heb ik mijn computer teruggezet naar de fabrieksinstellingen om terug te gaan naar W8 (aangezien ik W10 had voor meer dan een maand en ik kon geen "eenvoudige downgrade" doen ..) Het is nutteloos om nu een restauratie uit te voeren, aangezien de computer is zoals op de dag dat ik hem kocht. (behalve leeftijd).