Solidworks Routing: Geen freesonderdeel in routing

Hallo

Ik ben aan het oefenen op Solidworks Routing. Ik doe dit voor een pneumatische assemblage met Festo pneumatische koppeling die ik zelf heb geconfigureerd (met toevoeging van een spanningsreferentie en een aansluitpunt) en pneumatische slang die ik heb gemaakt met hetzelfde schema als de slang die aanwezig is in de Soliworks-routeringsbibliotheek (de familie van onderdelen met de configuratie die goed past)

Hier is mijn aanpak wanneer ik mijn routering wil starten (misschien komt het probleem daar vandaan):

- Op mijn open assemblage waar ik een Routing wil doen, selecteer ik in het buistabblad door "Begin met schuiven en storten" te selecteren, ik selecteer mijn fitting en ik schuif deze op een gat.

- Er wordt automatisch een venster geopend 'Eigenschap routering. Ik geef mijn routeringsassemblage een naam, ik selecteer mijn buis, ik selecteer de basisconfiguratie, ik selecteer "Flexibele buizen", ik geef mijn buigradius aan. Ik valideer

-Daar maakt hij een assemblage met mijn paswerk, mijn routingschets erin. Op mijn grafische vlak zie ik een stuk lijn met mijn tube in transparantie. 

Als ik de schets echter verlaat, maakt het geen routeringsdeel voor mij. Ik kan toevoegen wat ik wil (accessoire, T-fitting, elleboog, enz.), het legt me geen routeringsonderdeel op. Heeft iemand een idee om een routeringsdeel te hebben?

Bij voorbaat dank,

Vriendelijke groeten

Gautier