Goedenavond.
Ik heb een probleem met Solidworks 2016 en het is nog maar een paar dagen geleden.
Er is inderdaad geen manier om delen van een assembly te bewerken, zelfs niet een eenvoudige, zonder dat het programma crasht.
Goedenavond.
Ik heb een probleem met Solidworks 2016 en het is nog maar een paar dagen geleden.
Er is inderdaad geen manier om delen van een assembly te bewerken, zelfs niet een eenvoudige, zonder dat het programma crasht.
Heb je de test kunnen doen van een andere arbeidersklasse die SW2016 heeft? Als je de kans hebt om het te doen, doe het dan.
Anders de eenvoudigste oplossing:
Reset uw SolidWorks vanuit het register.
Zet je opties terug (in de hoop dat je er een back-up van hebt gemaakt).
Doe de test opnieuw.
Het risico is dat het SW2016 SP0.0 is, dus er is een risico op bugs.....
dus ik volgde bijna je advies op...
Ik heb SW 2015 opnieuw geïnstalleerd en het werkt;
nu is het probleem dat de bestanden die ik heb geïdentificeerd of gewijzigd met SW 2016, ik ze niet meer kan openen;...
Heb je geen idee hoe je het moet doen?
Hallo
het lijkt erop dat het probleem dat we hebben met 2015, wanneer we een onderdeel in een Solidworks-assemblage bewerken crasht, het goede nieuws is dat het is opgelost ... in de versie van 2017. Een manier om het probleem te verhelpen is deze:
ze kunnen worden omzeild door de optie "Scroll down selected objects in view" (tools, option, featuremanager) uit te schakelen, dit is een bug die in ontwikkeling is gemeld onder de SPR-referentie 867551
De volgende SPR-status (SolidWorks Performance Report) is gewijzigd in Geïmplementeerd.
SR# (serviceverzoek): 1-8878822931
SPR#: 867551
Beschrijving: Hang klikken in het grafische gebied na het zoomen of roteren van een model met de middelste muisknop direct na het bewerken van een object
Status: Geïmplementeerd.
Versie: 2017 a1
Ga voor meer informatie naar het SolidWorks-klantenportaal en selecteer Mijn SPR's.
DS SolidWorks garandeert niet dat deze SPR-fix beschikbaar zal zijn in de aangegeven toekomstige release van het product, aangezien de SPR-fix op dit moment geen QA-procedures heeft voltooid die alle SPR-fixes en -verbeteringen in een nieuwe versie van ons product opnemen.
Hartelijke groeten
Dassault Systèmes SolidWorks Corp. Technische ondersteuning
Goedenavond yoan.pacquelet
Bedankt voor dit bemoedigende nieuws, maar te laat, want ik heb de 2015-versie ervan opnieuw geïnstalleerd, bang dat het opnieuw zal beginnen.
Ik zal testen wat je zegt wanneer ik het op mijn desktop-pc installeer, en ik zal het je later vertellen.
Aan de andere kant wordt het gerepareerd...
Ik zal het zeker veranderen.
A+
F1b
Ter info, u kunt twee verschillende versies van SolidWorks op dezelfde computer installeren.
Het zou interessant zijn om te weten waarom het bugt.
Hallo
Bemoedigend nieuws? Solidworks heeft een oplossing voor 2017!
We hebben veel problemen met de 2015 en door te klagen dat er een hotfix voor dit probleem is uitgekomen, moet je de Solidworks-kennisbank S-070177 raadplegen
Om getest te worden...