Ik heb een structuur gemaakt in mechanica. Ik ga door de rompen heen om bij de lasnaden te komen.
Ik annuleer alle links in de verbindingen.
Voor twee schaalelementen van 90° is er geen probleem, het detecteert de gemeenschappelijke rand, aan de andere kant is het op een kruisje of een hellend element niet hetzelfde, geen conforme selectie.
Omdat ik niet weet of dit een vrijwillige beperking van deze tool is, stel ik u deze vraag om dit simulatiegedeelte af te sluiten.
De mechanisch gelaste structuur is een probleem voor mij, het dialoogvenster wil oppervlakken of plaatwerklichamen. Misschien een trucje? Ik weet het niet, dus ik ga door rompen.
Bedankt voor je vraag, het zal me in staat stellen om een goede methode te assimileren.
Ik heb mijn verzoek verkeerd gesteld, in feite is het niet een weergave van de kraal die mij interesseert, maar om de evaluatie van de lasapothema met de mechanische weerstand van de las altijd te parametriseren > x2 voor mijn deel, uitgaande van een S235, heb ik 450 N/mm^2 ingesteld voor de las. Daar ga je.......