Ik heb een snelle vraag, ik heb een Solidworks Premium en ik heb alleen toegang tot statische simulaties. Is dit normaal? Hoe krijg ik toegang tot anderen? Ter informatie, ik wilde een stresssimulatie doen van een stoomleiding.
Hallo Ja, Premium bevat een "light" versie van Solidworks Simulation. Solidworks Simulation heeft een eigen Premium licentie die toegang geeft tot alle modules.
Om de woorden van onze vriend @Cyril_f af te maken, moet u weten dat er verschillende licentieniveaus zijn. Hun premium verhaal is een echte souk. Dus om het simpel te zeggen, als u een simulatielicentie wilt, kunt u op het eerste niveau (het goedkoopste) alleen statische elektriciteit gebruiken.
Als je dynamisch wilt doen (voor stress is het essentieel), heb je ook een licentie van een hoger niveau nodig met een veel hogere prijs. Specificeer uw behoeften, want de verkopers mengen hun voeten elke keer, met deze naam van premium.
Ik weet niet wat uw kennisniveau in simulatie is, maar om andere simulaties dan statisch te doen, raad ik ten zeerste een training in deze module aan, die zeer rijk is.