Verzendkosten inbegrepen (want ja, hij stuurt een dvd uit de VS), met administratiekosten levert het me 200€ op. (Maar je moet ook bewijzen dat je student bent door je instelling + gescande studentenkaart in te voeren).
Als je de voorwaarden van het contract leest, realiseer je je dat je inderdaad door Solidworks wordt beperkt met de studentenversie (wat logisch lijkt)
U mag de Software niet wijzigen of er afgeleide werken van maken en u mag de software niet analyseren met het doel te concurreren met DS SolidWorks. De Software bevat bedrijfsgeheimen van DS SolidWorks en haar licentiegevers (zoals de structuur, organisatie en code).
Voor mij is het echter alsof je, wanneer je de API gebruikt, een afgeleid product maakt. Kortom, ik ben bang dat je met de studentenversie niet het recht hebt om Add-Ins te ontwikkelen
Of praat ik onzin, mensen? (Ja, ik ben een rebel en gebruik nog steeds de ^!)
De SOLIDWORKS API SDK bevat alle functionaliteit die nodig is om SOLIDWORKS API-applicaties te ontwikkelen.
Om de SOLIDWORKS API SDK te installeren:
Kopieer het SOLIDWORKS API SDK-installatieprogramma uit de apisdk-map op de installatiemedia naar een locatie op uw systeem. Voer het installatieprogramma uit. -goud-