Solidworks plaatwerk gelaste onderdelenlijst

Hallo

Waarom er in een plaatwerkonderdeel een lijst met gelaste onderdelen wordt gemaakt, vertraagt het met deze systematische update de reconstructie enorm. Vooral in blends.

Kunnen we niet passeren?

Hallo

Kun je ons een zeefdruk geven of het pure stuk dat we kunnen zien???

Bedankt

bijgevoegd scherm van de kamer

traverse_verre.jpg

In theorie is de lijst met gelaste onderdelen in mechanisch lassen

Nu kunnen er ook plaatwerkdelen zijn

Waaraan u eigenschappen zult moeten toevoegen

om ze in de stuklijst(en) te kunnen bekijken

Een gelaste monteur wordt een onderdeel 

die uiteraard in een assemblage past

1 like

Hallo

Het lijkt mij dat je met de rechtermuisknop op de map kunt klikken en de automatische update kunt uitschakelen.

1 like

Dat kunnen we niet veranderen, maar voor de reconstructie ga je naar tool==>option==> activeer je de blokkeerbalk. Daar heb je een oranje balk hoog boven de geschiedenis; je laat hem zakken en er is geen reconstructie meer van de functies

activer_la_barre_de_blocage.jpg
1 like

Hallo GT22

Ja, ik denk dat het in theorie voor mechanisch gelaste onderdelen is, maar waarom heb ik dit in plaatwerk?

Komt het uit mijn piece.prtdot-bestand?

Ik denk niet dat we het kunnen verwijderen, ik heb een plaatwerkonderdeel gemaakt en de lijst verwijderd en PRTDOT opnieuw geregistreerd en opnieuw begonnen, maar het kwam weer terug. Nadat we de stukken hebben afgewerkt, vergrendelen we ze. Een grote tijdsbesparing....

2 likes

Dank je wel AC COBRA 427

Ik zal ook besluiten dat te doen.

Voor groot mysterie!!

De Lock Bar is het perfecte hulpmiddel

voor alle soorten onderdelen

Het levert een enorme winst op omdat het alleen de externe visual downloadt

Experimenteer met en zonder 

Zie deze tutorial

https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiktOuOjPHOAhXCfxoKHQ5NB2wQtwIIHDAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DnBOgDd5eSXg&usg=AFQjCNGnmQuZBZR31Z3jAEnVoHO23LQv4A&sig2=VFINM7kAeuqoKRST6MYr4Q&bvm=bv.131669213,d.d2s

@+

Dank u allen

Al uw oplossingen zijn zeer goed aangepast aan mijn vraag.

Nogmaals bedankt voor je hulp.