Hallo
Waarom er in een plaatwerkonderdeel een lijst met gelaste onderdelen wordt gemaakt, vertraagt het met deze systematische update de reconstructie enorm. Vooral in blends.
Kunnen we niet passeren?
Hallo
Waarom er in een plaatwerkonderdeel een lijst met gelaste onderdelen wordt gemaakt, vertraagt het met deze systematische update de reconstructie enorm. Vooral in blends.
Kunnen we niet passeren?
Hallo
Kun je ons een zeefdruk geven of het pure stuk dat we kunnen zien???
In theorie is de lijst met gelaste onderdelen in mechanisch lassen
Nu kunnen er ook plaatwerkdelen zijn
Waaraan u eigenschappen zult moeten toevoegen
om ze in de stuklijst(en) te kunnen bekijken
Een gelaste monteur wordt een onderdeel
die uiteraard in een assemblage past
Hallo
Het lijkt mij dat je met de rechtermuisknop op de map kunt klikken en de automatische update kunt uitschakelen.
Dat kunnen we niet veranderen, maar voor de reconstructie ga je naar tool==>option==> activeer je de blokkeerbalk. Daar heb je een oranje balk hoog boven de geschiedenis; je laat hem zakken en er is geen reconstructie meer van de functies
Hallo GT22
Ja, ik denk dat het in theorie voor mechanisch gelaste onderdelen is, maar waarom heb ik dit in plaatwerk?
Komt het uit mijn piece.prtdot-bestand?
Ik denk niet dat we het kunnen verwijderen, ik heb een plaatwerkonderdeel gemaakt en de lijst verwijderd en PRTDOT opnieuw geregistreerd en opnieuw begonnen, maar het kwam weer terug. Nadat we de stukken hebben afgewerkt, vergrendelen we ze. Een grote tijdsbesparing....
Dank je wel AC COBRA 427
Ik zal ook besluiten dat te doen.
Voor groot mysterie!!
De Lock Bar is het perfecte hulpmiddel
voor alle soorten onderdelen
Het levert een enorme winst op omdat het alleen de externe visual downloadt
Experimenteer met en zonder
Zie deze tutorial
https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiktOuOjPHOAhXCfxoKHQ5NB2wQtwIIHDAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DnBOgDd5eSXg&usg=AFQjCNGnmQuZBZR31Z3jAEnVoHO23LQv4A&sig2=VFINM7kAeuqoKRST6MYr4Q&bvm=bv.131669213,d.d2s
@+
Dank u allen
Al uw oplossingen zijn zeer goed aangepast aan mijn vraag.
Nogmaals bedankt voor je hulp.