Hallo
Weet u hoe SolidWorks Visualize wordt gedistribueerd? Is het een add-on module van solidworks of zit het in een van de pakketten?
Bedankt
Hallo
Weet u hoe SolidWorks Visualize wordt gedistribueerd? Is het een add-on module van solidworks of zit het in een van de pakketten?
Bedankt
Hallo
Tijdens de presentatie van SolidWorks 2016 presenteerden ze deze software aan ons als onafhankelijk. Dat wil zeggen alleen in licentie zonder verplichting om lid te worden van SolidWorks.
[bewerken] Aan de andere kant was het blijkbaar nog niet uitgebracht in oktober 2015, maar alleen in presentatie...
Bedankt voor de verduidelijkingen, ik kon niet naar de presentatie van dit jaar, dus ik miste wat informatie over het nieuws.
Ik las dat ik me niet herinner waar het was geïntegreerd in solidworks pro en premium ... Als iemand kan bevestigen
Juist, je hebt gelijk:
"Om het u snel en gemakkelijk te maken om marketingafbeeldingen van hoge kwaliteit te maken, worden SOLIDWORKS Professional en SOLIDWORKS Premium nu geleverd met SOLIDWORKS Visualize (voorheen bekend als Bunkspeed). "
http://www.solidworks.fr/launch/#12498
En ze zeggen hier dat het inderdaad een onafhankelijke applicatie is: http://files.solidworks.com/pdf/SW2016_Visualize_DS_FRA.pdf
Daarom:
- Onafhankelijke applicatie
- Maar de standaardversie wordt gedistribueerd met SOLIDWORKS Professional en SOLIDWORKS Premium
De Pro-versie is dus zeker zelfstandig verkrijgbaar
Dit product is het resultaat van de overname door Dassault Systèmes van RealTime Technology, de groep waartoe Bunkspeed behoorde (oorspronkelijk verbonden aan het merk Dassault Systèmes 3DXCite)
Het zal dus een nieuw op zichzelf staand product zijn dat beschikbaar is in 2 versies :
Het zal worden aangeboden als een op zichzelf staand product
Het zal ook worden aangeboden aan SOLIDWORKS Pro- en Premium-klanten in onderhoud (de licentie blijft standalone en kan worden geïnstalleerd op een andere machine dan die waarop SOLIDWORKS wordt gehost)
Het zal worden aangeboden als een op zichzelf staand product
Het bevat alle functies van SOLIDWORKS Visualize Standard, plus:
Dit product is bedoeld voor diegenen die zeer realistische weergaven moeten genereren zonder hun SOLIDWORKS-licentie te monopoliseren in een laatste fase van hun project:
PV360 blijft de ideale tool voor het genereren van snelle realistische renderings op elk moment tijdens de projectontwikkeling (het voordeel van de integratie met de SOLIDWORKS-interface).
De beschikbaarheid wordt aangekondigd na SOLIDWORKS World (februari 2016). Prijzen zijn nog niet bekend...
Het staat niet op de DS-website dat ik het had gelezen, maar uw link bevestigt het, het zal worden verspreid met Sw pro. Aan de andere kant ben ik het met je eens, het zit niet in de basisinstallatie van SW 2016 SP0.1
SOLIDWORKS Visualize wordt bètagetest door klanten die het tijdens MyCADday hebben aangevraagd en door grote SOLIDWORKS-wederverkopers.
Omdat het product zich nog midden in een verfijningssessie bevindt, is de definitieve installatie nog niet beschikbaar om te downloaden (voormalige Bunkspeed-klanten hebben nog steeds toegang tot de nieuwste versie van Bunkspeed vóór de hernoeming naar SOLIDWORKS Visualize).
Het is niet de bedoeling dat de 2016 versie geïntegreerd zal worden in de algemene installatie zoals de andere producten (misschien voor SOLIDWORKS 2017?)...
Voor wat je wilt zien van de Beta, kun je het downloaden op dit adres:
http://www.solidworks.com/sw/products/visualization/visualizebeta.htm
Het is zeker niet de laatste, maar als je Bunkspeed nog nooit hebt geprobeerd, is dit je kans!!
Fijne dag