Op sommige stukken, in een schets, geeft SW 2013 me "ongeldige oplossing gevonden" met de lijnen in rood of geel, afhankelijk van het geval.
Tot nu toe deed ik mijn toneelstuk anders totdat ik deze boodschap niet meer had, maar het duurde, het duurde, het duurde...
En toen besloot ik het bericht en de verrassing te negeren, hij doet toch de extrusie of de verwijdering, waardoor ik de functie met een gele driehoek achterlaat.
Wat moeten we in dit geval doen, waar zit de fout, want die moet er zijn?
Over het algemeen, en in dit specifieke geval, komt het uit een schets die overbelast is. Dus het opnieuw maken van de schets die wordt gebruikt voor de extrusie van de tabbladen lost het probleem op.
Zonder noodzakelijkerwijs alles opnieuw te doen, verwijdert u eerst alle relaties (toeval, collineariteit) en vervangt u ze vervolgens een voor een. Soms is het veranderen van het type relatie (het vervangen van een collineariteit door een toeval, een samenloop van omstandigheden door een gelijkheid) voldoende om het probleem op te lossen, om de effecten van een cascade te vermijden zoals segment3 gelijk is aan segment 2, zelf gelijk is aan segment 1 om te worden vervangen door segmenten 2 en 3 gelijk aan segment1.
Een snelle oplossing is om deze twee lijnen (in plaats van splines) te verwijderen en vervolgens de offset opnieuw uit te voeren,
De oorzaak kan ik niet vaststellen, de schets staat zo onder stress, hoe dan ook, de offset met eindsluiting werkt, het is wat je daarna deed is verkeerd, ik stel me voor dat je lijnen hebt aangepast en verticaliteitsbeperkingen hebt toegewezen :S