Poll: Welke versie van Solidworks gebruikt u?

Hallo: Kleine enquête
(alleen voor mijn persoonlijke cultuur)

• Stemmen zijn anoniem -
Welke versie van Solidworks gebruik je?
  • Solidworks onder 2016
  • Solidworks 2017
  • Solidworks 2018
  • Solidworks 2019
  • Solidworks 2020
  • Solidworks 2021
  • Solidworks 2022
  • Solidworks 2023
  • 3DExperience (Online)

0 kiezers

Tweede vraag:

Gebruik je macro's met Solidworks
  • Wat is een macro?
  • Ja, soms... maar ik maak ze niet zelf.
  • Ja, vaak... maar ik maak ze niet zelf.
  • Ik programmeer mijn eigen macro's.
  • Ik wil graag leren hoe ik ze moet programmeren.
  • Ik mag ze niet maken of gebruiken in mijn bedrijf.

0 kiezers

Gebruik deze resultaten a.u.b. niet voor commerciële of commerciële doeleinden...

2 likes

Beantwoord, ik zet SW2021 maar binnenkort SW2022 (waarschijnlijk januari/februari 2023)

hetzelfde voor mij, SW 2019 maar binnenkort SW2022

Ik gebruik de 2019 versie.

Ik heb SW19 en SW21 beantwoord, maar het hangt af van het project (dus het kan variëren van SW2016 tot SW21)

1 like

Gestemd
2020 en voor Macro ontbrak het "soms, maar ik maak ook mijn eigen macro's." :smiling_face: dus "ik programmeer de mijne".

1 like

Arg!
Ik dacht wel dat ik een breed net had uitgeworpen... Sorry, ik kan een peiling niet bewerken na de eerste stemmen.

1 like

Bjr,
Ik ben op SW 2022 en ik gebruik macro's die ik herstel of ik wijzig bestaande macro's.
Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo;

Persoonlijk zit ik op Solidworks 2022 (sp4).
de macro's die ik herstel onder altijd gewijzigd ... al om ze te begrijpen en hun inhoud te verifiëren, maar vooral om de variabelen te harmoniseren en te becommentariëren.
De rest van de macro's zijn van mijzelf.
Wat betreft hun gebruiksfrequentie, deze varieert van
"Meerdere keren per dag."
op
"Ah! Ja, ik had een macro gemaakt die! ».
Opmerking: de meeste van mijn macro's worden uitgezonden naar andere DAO-werkstations via een gecentraliseerde werkbalk op onze server - via de tool "MyToolBar" (voordat het "Toolbar+" werd). www.codestack.net

Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo
Op de 2016 versie in privé
en op de 2020-versie in mijn bedrijf

Macro gedaan door het uitvoeren van de manipulaties op solidworks,
Dan transformeer ik ze volgens mijn behoeften

:wink:

1 like

Hallo;

Bedankt voor je deelname (aan alle 34 stemmers), voor de anderen heb ik deze poll laten leven tot maandag (in 4 slaapplaatsen)...
Dan wordt het onderwerp gesloten.

Vriendelijke groeten.

4 likes

Welkom @Maclane

Ik gebruik sinds kort de SW 2022 SP4-versie

Ik gebruik nooit macro omdat ik alleen unieke ontwerpen maak (in de zin van unitair :innocent:)
Voor de goede orde, de enige keer dat ik een macro gebruikte was een zeer lange tijd geleden. Het was degene die het mogelijk maakte om het zwaartepunt van een onderdeel of een ASM te kennen, omdat, merkwaardig genoeg, voor een mechanische software, deze functie niet bestond in solidworks.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo
Ik gebruik de 2018 sp4 versie
Vriendelijke groeten

Dit onderwerp werd na 45 minuten automatisch gesloten. Vanaf nu mag er geen antwoord meer worden gegeven.