Ik moet zwcad / draftsight gebruiken, maar ik heb een klein probleem in de presentatieruimte.
Ik zoomde eerst in vanaf het presentatieblad op een raam. Vervolgens klikte ik op dit venster om de uitlijning, de zoom, de oriëntatie te wijzigen. Alleen kan ik niet meer uit het raam komen omdat ik niet buiten dit raam kan klikken. Het neemt het hele scherm in beslag. Wat is de manier om eruit te komen? En heb je een voorbeeld van het hele presentatieblad?
Voor DraftSight is een dubbelklik op de expertiator voldoende.
Anders moet u het eigenschappenvenster "Extra > Eigenschappen" of CTRL 1 op het toetsenbord weergeven en moet u de optie "vergrendelde weergave" met het hangslotpictogram wijzigen in "Nee".
Het is een van de twee AutoCAD-likes: ZWCAD of DraftSight.
Ik zit toch vast in een venster op de presentatie vanwege de zoom op dit venster.
Ik kan dus niet dubbelklikken buiten.
Op het scherm heb ik alleen het venster ingeschakeld. Ik kan erop inzoomen, maar ik kan er niet uit.
@ac cobra: Ik heb toegang tot alles op de software of buiten, het is het commando om uit een zicht te komen dat ik mis. Omdat ik er bijna nooit mee werk.
@pl: bedankt voor het hangslot! (het is precies het tegenovergestelde nee/ja, maar het werkt)
Ik weet dat het 4 jaar geleden is om een antwoord te geven, maar je weet nooit of het kan helpen....
Persoonlijk had ik dezelfde PB als "opiep27", ik had te veel ingezoomd en ik kon niet vinden wat ik zocht in de gegeven antwoorden.
Ik slaagde erin om er bij toeval uit te komen door op het kleine "herstel" -pictogram rechtsboven in ons scherm naast het kruis om af te sluiten, mijn Drafsight-venster werd geminimaliseerd en ik kon buiten de cartridge dubbelklikken.