Bezorgdheid over de detailweergave van het scherm

Hallo

Ik heb een klein weergaveprobleem met Solidworks 2013.

Ik maakte een plan met gedetailleerde weergaven.

Vandaag heropen ik het om wijzigingen aan te brengen.

En dan slaat het noodlot toe.

Op 2 van mijn 3 detailweergaven wordt niets weergegeven. Het uitzicht bestaat, de randen bestaan, de oppervlakken ook, want als ik de glimlach op alles passeer, wordt het in oranje gemarkeerd.

Maar de regels verschijnen niet op het scherm, noch in druk.

Bij het openen van het bestand klopt echter alles, maar zodra het bestand wordt geopend, verdwijnt het.

Kan iemand mij helpen? Voordat mijn muis per ongeluk op mijn bureau werd opgeblazen...

Bij voorbaat dank

Fred.

1 like

Hallo

Heb je geprobeerd om bij elke kans opnieuw op te bouwen? (verkeerslichten bovenaan)

Ik heb dit al gehad bij eerdere versies en alleen bij sommige opnamen, vooral vanwege het feit dat de tekeningen in de vrijstaande modus stonden.

Om dit te verhelpen, ging ik naar de 3D, die ik herbouwd zoals aangegeven @ Jose-accessa (als het een assemblage is los alle onderdelen eerder op) dan kwam ik terug naar de tekening om het op zijn beurt opnieuw op te bouwen.

Ik geef toe, het is nauwelijks een oplossing maar meer een hack...

Hoi @ frederic

Herbouwen zoals hierboven gezegd door onze vriend @ José

Maak ons een screenshot en plaats deze

Wat heb je als grafische kaart?

Probeer anders alles af te sluiten

Zet je pc uit

en doe een pc-boot opnieuw, solide, enz

@+ ;-)

Hallo

Om te zien of de leden van het Europees Parlement zich in een los lid bevinden, zie het symbool in de Feature Manager (bijlage).

Zo ja, sla dan op als uw MEP en verander de extensie in "Tekening" in plaats van "Vrijstaande tekening"

mep_detachee.jpg

Probeer het anders, 

Een klik met de rechtermuisknop op je weergave en klik op "tonen" dan ga je naar het planpictogram aan de rechterkant van het scherm, je kiest je bestand opnieuw en je ververst met de groene afgeronde pijlen en vervolgens klik je weer rechts op je weergave en toon opnieuw.

Ik hoop dat dat duidelijk is.

Ik ben niet meer aan het werk om foto's te plaatsen.

Zeg het me nog eens als je wat wilt, zodat ik morgen wat kan overdragen.

Ik hoop dat een van de bovenstaande oplossingen de pb corrigeert... Zo nee, en als er geen pb van vertrouwelijkheid is, kunt u dan een plan dichtritsen en beschikbaar stellen voor verder onderzoek? Je moet alles proberen om je muis te redden...
7 likes
Een andere oplossing: werk de stuurprogramma's van de grafische kaart bij met de nieuwste die door Solidworks worden aangeboden. http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html Of bewerk de schets van de detailcirkel. Te veel muizen hebben al geleden in de laboratoria...
1 like
Anders kan het worden hersteld door de weergavestijl van het bovenliggende element te wijzigen, bijvoorbeeld door over te schakelen naar een gearceerde afbeelding. Is er een breuk op uw munt? Misschien moet het worden verwijderd en teruggeplaatst. http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=222045
2 likes

Ik heb dit probleem al gehad, maar op secties was de enige oplossing die ik vond, zoals Lucas Prieur zegt, om de schets van het snijvlak (in jouw geval de detailcirkel) te bewerken.

Hallo allemaal en bedankt voor jullie antwoorden.

Er zit inderdaad een breuk op mijn munt. De oplossing om het te verwijderen en opnieuw uit te voeren werkte.

Ik en mijn muis dank je!!

1 like

Ctrl+Q!!

Hallo 

Soms is het te wijten aan een verkeerde manipulatie, het kan afkomstig zijn van een bijgesneden weergave waarvan u zeker bent vergeten deze te verwijderen. Om dit te doen, klikt u met de rechtermuisknop op de weergave en verwijdert u de bijgesneden.