Problemy z Solidworks 2016 (właściwości wsadu)

Cze wszystkim

Na początek mała prezentacja :)

Właśnie przyszedłem do firmy, nie mam doświadczenia i jestem zupełnie sam w BE.

Biorąc to pod uwagę, problem, który mam, polega na tym, że nie mogę wygenerować automatycznego przyrostu mojego zespołu i moich części z właściwościami partii v2015.16.05.

Ma zmienić nazwy moich plików, dodając prefiks, ale jeśli zastosuję, pojawi się pasek ładowania.

Po zakończeniu załadunku nic się nie dzieje, a moje części nadal nie są zwiększane.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. 

Dziękuję bardzo.

batch.png

Odpowiedź, aby skopiować projekt i masowo zmienić nazwę części i zespołu oraz ewentualnie rysunków, musisz użyć projectmanagera, a nie batchproperties, co pozwala tylko na zmianę nazw właściwości plików!

Lub jest też eksplorator solidworks, ale który jest znacznie mniej wydajny niż narzędzie MyCad projectmanager.

3 polubienia

Super

Właśnie użyłem narzędzia do zarządzania projektami...  

I to jest dokładnie to, czego nie miałem szans na sukces :)

Bardzo dziękuję za szybkość.

Witam, wracam do Ciebie trochę po to samo, dlatego przywracam stronę dyskusji, przepraszam, jeśli musiałem zrobić inaczej.

Teraz pytanie, którego zapomniałem zadać innym razem, to różnica między narzędziem do zarządzania projektami a kompozycją na wynos? 

Mogę również dodać przedrostek lub podrostek, dołączając rysunki i części/zespoły 3D.

Z poważaniem:)

Witam, osobiście używam eksportu, a nie menedżera projektów ze względu na brak umiejętności w narzędziach mycad i działa to równie dobrze.

Pozdrowienia

Dobra, ok, 

Cóż, właśnie zrobiłem kompozycję na wynos i nie widzę różnicy, nie ma nic złego w tym, że mogę przez nią przejść.

Dziękuję za odpowiedź :)

1 polubienie