Problemen met Solidworks 2016 (batcheigenschappen)

Hoi allemaal

Eerst een kleine presentatie:)

Ik ben net aangekomen in een bedrijf, ik heb geen ervaring en helemaal alleen op de BE.

Dat gezegd hebbende, het probleem dat ik heb, is dat ik geen automatische unincrement van mijn assemblage en mijn onderdelen met batcheigenschappen v2015.16.05 kan genereren.

Het wordt verondersteld mijn bestanden te hernoemen door een voorvoegsel toe te voegen, maar als ik het toepas, verschijnt er een laadbalk.

Nadat het laden is voltooid, gebeurt er niets en worden mijn onderdelen nog steeds niet verhoogd.

In de hoop dat ik duidelijk was. 

Hartelijk dank.

batch.png

Antwoord, om een project te kopiëren en het onderdeel en de assemblage massaal te hernoemen en eventueel de tekeningen moet je projectmanager gebruiken en niet batchproperties waardoor het alleen de eigenschappen van de bestanden kan hernoemen!

Of er is ook solidworks explorer, maar die is veel minder krachtig dan de MyCad projectmanager utility.

3 likes

Super

Ik heb net de tool voor projectmanagers gebruikt...  

En dat is precies wat me waarschijnlijk niet zou lukken :)

Heel erg bedankt voor je snelheid.

Hallo, ik kom een beetje bij je terug voor hetzelfde, daarom neem ik de overlegpagina terug, sorry als ik anders moest doen.

Nu een vraag die ik de andere keer vergat te stellen, is het verschil tussen de projectmanagertool en de samenstelling om mee naar huis te nemen? 

Ik kan ook een voorvoegsel of subfix toevoegen door tekeningen en 3D-onderdelen/samenstellingen op te nemen.

Met vriendelijke groet:)

Hallo, persoonlijk gebruik ik export in plaats van projectmanager vanwege een gebrek aan vaardigheid in mycad-hulpprogramma's, en het werkt net zo goed.

Vriendelijke groeten

Oké oké, 

Nou, ik heb net een take-away compositie gemaakt en ik zie het verschil niet, het is prima voor mij om het door te nemen.

Dank u voor uw antwoord:)

1 like

wegens gebrek aan tijd om de tool te leren, ben ik net als G650S, anders om de vraag te beantwoorden (projectManager vs Compo te gaan) zie pagina 25 van het document met de hulpprogramma's: http://www.lynkoa.com/sites/default/files/ressource-product/pr_sentation_des_utilitaires_2017_2.pdf