Mijn collega's en ik staan voor een probleem. We hebben een bestand gemaakt met aangepaste eigenschappen voor de elementen uit een lijst van gelaste onderdelen (plaat, mechanisch gelast profiel, enz...), het werkt heel goed behalve op één werkstation. Versie en SP zijn identiek aan de andere.
Ik voeg het bericht toe dat wordt weergegeven wanneer je het probeert te gebruiken.
Goedenavond Ja, we wijzen allemaal naar hetzelfde dossier. In feite schrijft hij slechts enkele eigendommen, terwijl het op alle andere volledig voorkomt.
Waarom deel je ze niet vanaf een server? Dit helpt om dit soort problemen te voorkomen... Dat gezegd hebbende, geef ik de voorkeur aan @FRED78's opmerking, het is hoogstwaarschijnlijk een omleidingsprobleem vanuit de Solidworks-opties:
directer denk ik dat het pad onjuist is (om het te controleren in de Windows Verkenner): c:\user\y.vallespir\desktop\propfinal.wldprp
=> Niet goed Het " Punt " van " y.vallespir "! (sommige software accepteert het niet...) En het is verrassend om daar een " desktop " map te vinden...
We hebben ook dubbele eigenschappen. Normaal gesproken is er bij beheer door de editor geen duplicatie mogelijk, tenzij er manipulatie is in de eigenschappen van het onderdeel of de assemblage. Wanneer er een duplicaat is, toont SW niets.
De zaak kwam bij ons via eigenschappen op de lichamen van een onderdeel + de eigenschappen van de editor, dus om te controleren
We probeerden een eenvoudig onderdeel te maken zonder iets aan te raken en het formulier wordt nog steeds niet volledig weergegeven, het wordt uit de lijst met keuzes geblokkeerd.
Inderdaad is het pad van niet hetzelfde als op de andere werkstations, maar qua bestandslocatie hebben we het pad op het mijne gespecificeerd, maar ik vraag me af of dit geen correlatie heeft met de zoekpaden, die trouwens onmogelijk te verwijderen zijn.