Powtarzające się problemy ze scalaniem pliku PDF z plikiem PDF catia

Cze wszystkim.
Dla przypomnienia, w ogóle nie jestem użytkownikiem CATIA, ale mamy kolegów, którzy z niego korzystają. Ze swojej strony jestem programistą, korzystamy z systemu ERP (IFS), w którym wprowadzamy arkusze na zlecenia pracy, a na każdym zleceniu pracy mamy PDF-y, które są podlinkowane do elementu.
Na OF mamy raport, który generujemy, w którym łączymy te różne pliki PDF, aby uzyskać tylko 1 wynik.
Problem polega na tym, że w 9 przypadkach na 10 to scalanie nie działa, a jeśli nie działa, dotyczy to tylko plików PDF, które zostały wygenerowane za pomocą CATIA.

Dzisiaj napotykamy ten komunikat o błędzie:
Ifs.Fnd.FndSystemException: Eksplorator: Wystąpił nieobsługiwany wyjątek —> Datalogics.PDFL.LibraryException: Nie można odnaleźć obiektu XObject o nazwie ‹ %s ›.: Nie można odnaleźć obiektu XObject o nazwie ‹ %s ›. Numer błędu: 537329691

Jakie informacje mógłbyś mi udzielić, abyśmy mogli poprawnie generować pliki PDF za pomocą CATIA? Dziwne jest to, że te pliki PDF wygenerowane za pomocą CATIA otwierają się bez błędów...

Wersja CATIA posiadamy: V5 R27, R28, R31

Witaj Romain,
Opracowałem aplikację podobną do Twojej, która łączy SolidWorks z naszym systemem ERP, w tym pliki PDF.
Nie korzystałem z biblioteki Datalogics, ponieważ nie musiałem scalać plików.
Ponieważ kupiłeś licencję biblioteki, zacznę od zwrócenia się do nich i zapytania, czy kiedykolwiek mieli ten problem.

Witaj remremrem,

Przeprowadziłem nową analizę i nie wydaje mi się, żebyśmy kupili licencję Datalogics, ale zauważyłem coś dość dziwnego.