Halffabrikaat in stuklijst

Hallo

Met SW13 heb ik een klein probleempje.

Ik maak een "alleen onderdelen" nomenclatuur, een subassemblage blijft als zodanig zichtbaar!

Het is de eerste keer dat het mij overkomt.

Weet iemand waarom?

Ik ben geïnteresseerd in 2 manieren: het kunnen corrigeren / het kunnen reproduceren om een SE te behouden die niet kapot is.

Bedankt

1 like

Hallo, heb je een screenshot van het probleem.

Ontleding van een subassemblage of gelaste constructie in stuklijsten

U kunt componenten van halffabrikaten of gelaste constructies ontleden tot een stuklijst.

Om een of meer halffabrikaten of gelaste onderdelen in een stuklijst af te breken
  1. Klik op de linkerkant van de stuklijsttabel om de kolom Assemblagestructuur in de stuklijst weer te geven, als deze is verborgen.
  2. Klik met de rechtermuisknop op een of meer geselecteerde cellen in de kolom Assemblagestructuur die een set halffabrikaten of gelaste onderdelen bevat. 
  3. Selecteer Uitsplitsing.

Gewijzigde objecten worden gemarkeerd.

Als u een of meer decomposities ongedaan wilt maken, klikt u met de rechtermuisknop op een stuklijstassemblagestructuur waarin de ontbonden elementen worden weergegeven en selecteert u Geherstructureerde onderdelen herstellen .

@+ ;)) 

1 like

Hallo

Kijk in je subset. Ga naar de Configuration Manager en klik met de rechtermuisknop op de configuratie die u gebruikt. Er is een optie voor stuklijsten.

Om gezien te worden door hierop in te spelen.

screenshot869.jpg
4 likes

dus als ik met de GT22-baan kijk, heb ik dit:

Je kunt zien dat het me het pictogram van een onderdeel voor een SLDASM-bestand laat zien.

1 like

Verdomme.

En dan te bedenken dat ik al 10 jaar op zoek ben naar deze optie!

Dankjewel Benoit

2 likes

Zoek niet verder !! :)

1 like