Ik merk alleen op =), maar ik denk niet dat dit de plek is om erover te praten.....
Misschien kan ik voor het einde van het jaar een kurkfoto maken....... (grapje)
Ik merk alleen op =), maar ik denk niet dat dit de plek is om erover te praten.....
Misschien kan ik voor het einde van het jaar een kurkfoto maken....... (grapje)
Heel Benoit.LF, ik heb nooit iets gehad.
Trouwens, ik antwoord niet meer op SW, er moeten meer competenten zijn dan ik.
Aan de andere kant is het verschil met Bart dat ik niet in de Top Contributor zit en dat ik het absoluut heb opgegeven om iets te hebben.
S.B
Het zit in mijn aard.... Ik weet niet of het goed is, maar ik ben het type persoon dat niet opgeeft!!! ^^
En ik vind jullie leuk =)
We zullen het over een paar maanden zien..... Als ik er dan nog steeds niets voor terugkrijg, Ciao Bambino!
@s.b. competentie heeft niets te maken met sommige vragen, sommige hebben de "beste antwoorden" zonder er iets over te weten, gewoon door Google-zoekopdrachten uit te voeren en een link te gooien! :/ Maar we zijn het ermee eens, het is veel beter als je een antwoord kunt krijgen van iemand met ervaring!
@Tomalam, SolidWorks is als een fiets, dat vergeet je niet!
@Bart, maak je geen zorgen, je hebt je pet!
Nou, ik ga het debat sluiten, @Bart stelde eerst de waterstraal voor.
Anders krijg je iedereen zover dat ze het ermee eens zijn en kies je mij als het beste antwoord;p
PS: normaal gesproken heb ik aan het eind van het jaar de keuze tussen de Woody Coat Hooks en de Lynkoa cap;D
YoOooUUUUUPpPIiII =)
Ik kan niet wachten om het te hebben, + het is een goede zaak, de winter komt eraan.. ^^
Maak je me te veel aan het lachen, Benoit;)
Ik heb Bart misschien wat meer nodig, dus ik stem voor deze antwoorden!!
Dank jullie wel, raakt me dat;)
Ik kom om een goede dag te hebben!
Hoi allemaal
Hier is een serieus en efficiënt bedrijf, gevestigd in de regio Saint-Etienne (42)
http://www.energie-metal.fr/presentation/presentation
Het debat is voorbij, maar een misschien dom idee, de bedrijven die voor opticiens werken, zouden dit misschien gemakkelijk moeten kunnen schrappen?
Veel succes met je zoektocht.
34 Vind ik leuk! :o
Dank je wel vrienden =)
@ziekenhuis.quentin
Oefenen ze op glas?
Voor de baan van de opticiens lijkt het te klein voor hen (Ø10). Maar het is niet eenvoudig om aan gegevens te komen. :/
Erg saai om mee te werken als materiaal in ieder geval...
Wat is het te doen? een isolator? een lens?
Naar mijn mening heb je geen keus, je zult je stukken in lagen moeten leggen om ze te snijden zonder ze te breken.
Heb je veel te doen? En de nauwkeurigheid moet hoog zijn?
Een passer, een diamanten punt aan het einde en hamerslagen, op de ouderwetse manier^^
Anders heb ik een goede vent in het gebied waar ik werk, hij doet een aantal mooie dingen. Je kunt het hem altijd vragen.
Het is om een UV/IR-filter te maken, d.w.z. een filter dat ultraviolet en infrarood blokkeert voor een industriële camera.
De nauwkeurigheid die ik verwacht is min of meer 0,2 mm in diameter. En vooral om de oppervlaktebehandeling intact te houden.
Ze in laagjes aanbrengen is geen probleem, zelfs als ze breken! Als ik er 2 moet breken om een goede te hebben, vind ik dat prima.
Ik stelde voor om er met een glazen bommenwerper aan te werken, maar die kon ik op leboncoin niet vinden;)
Bedankt voor de link.
Hoi @Benoit
Ik werkte samen met een bedrijf om D10E2 D13E5-lenzen, dichroïsche filters, camera-optica en reflector-/verdelerprisma's te vervaardigen
Schoon werk en interessante prijs
http://www.optics-concept.fr/optiques/lames-fenetres.html
Een vraag. Heeft u nagedacht over de optische schroefdraad van uw onderdelen die de verbinding maken tussen de camera en de glasplaat?
Er zijn niet veel machinisten die weten hoe het moet
Bedankt voor het adres Gérald, ik zal ernaar kijken.
Hoe noem je optisch tikken? In dit geval heb ik geen problemen met repareren, maar in andere gevallen kan het interessant zijn.
Voor de links die ik je stuurde, weet ik niet of ze met glas werken, ik heb alleen feedback over staal, maar ze zijn uiterst bekwaam en vriendelijk;)
Wij werken met kleine glasvezellenzen, misschien wordt u daar blij van één van onze leveranciers. (Zelfs als het antwoord al gegeven is)
Wereldwijde leverancier :
Creator Optiek
Haneda Optisch
Zwitsers juweel
AC Fotonica
AWI Industrieën
BFI ACAL
Hauser Optik
Idil
Kanton Kerdry
Toren Optisch
Het is mogelijk dat hij het eindproduct direct aanbiedt. Om met hen gezien te worden...
De vraag is inderdaad gesloten, maar ik heb nog geen harde feedback, dus de deur staat open! :)
Heel erg bedankt @davidf72, ik schrijf dit allemaal op om erover te praten met mijn collega van optica, hij weet er zeker al een paar, maar er zijn zeker enkele interessante aanwijzingen.
A+
@benoit de optische schroefdraad is in feite niet bedoeld om te bevestigen, maar om parasitaire reflecties op de binnenwand van de cilinder te voorkomen.