In Solidworks 2014 verschijnen de draden van een onderdeel niet, ondanks dat de opties voor Shaded Thread Representation Wrap zijn ingeschakeld.
Door naar de ontwerpboom te gaan, de draadfunctie te openen, zijn de boorspecificaties niet actief. Alleen de dozen van het type 9 draden zijn zichtbaar.
Evenzo, om een nieuw schroefdraadgat te maken.
Als u naar de ontwerpboom op een ander gat met schroefdraad gaat om het te bewerken, verschijnt er een foutbericht: De dimensiewaarde 0 is buiten bereik. De oude waarde 25,4 wordt hersteld.
Nogmaals, de opties Standaard en Type boortype zijn niet beschikbaar.
Bij het uitvoeren van DFMXPress zijn alle gaten in fout, omdat ze net zijn gemaakt en gevisualiseerd, behalve de draden, ze worden gegeven met een valse diameterlengteverhouding, omdat diameter 0!
Wat moet ik aan deze bug doen om mijn vaste munt te krijgen?
Ik wil de draadweergave niet handmatig gebruiken door de rand te kiezen, en ik wil ook geen schroefdraad maken door spiraalvormig materiaal te verwijderen, maar zoals gewoonlijk de tapgatfunctie van de boorwizard gebruiken.
Ter informatie: bij het omhoog bewegen van de balk in de ontwerpboom blijft het probleem bestaan vanaf het eerste gat.
Afgezien van de weergave van de afmetingen, verschijnen de draden niet. Dat is het dus niet.
Het verklaart ook niet de foutmeldingen of het gebrek aan opties bij het gebruik van de boorwizard om een ander gat te maken.
Hoe download ik de munt terug?
Of ik klik op het of kopieer de link in het venster: hiërogliefen file explorer, of wil het doel op te slaan als: html alleen, of colpie de link in SoldWorks open: Open bestand: U kunt het bestand niet openen met dit programma. Probeer een andere locatie, terwijl ik alle bestanden heb gesloten.
Het is gewoon, het lijkt uit mijn machine te komen. Ik kan bestanden met threads openen, maar ik kan ze niet meer maken. Ik heb het op een zustermachine geprobeerd en het werkt. De 2 machines adresseren de toolbox echter op dezelfde plaats op de server.
Hoezeer ik de pagina ook herstel, de boorwizard werkt niet.
Ik probeer het opnieuw door de pc opnieuw op te starten en de pagina te herstellen.