Solidworks 2018 SP3 Stabiliteit

Hallo

We gaan de solidworks-versie momenteel wijzigen naar de 2015 sp5-versie, we aarzelen om te migreren naar solidworks 2017 sp5 of rechtstreeks naar solidworks 2018 sp3.

Tijdens onze laatste migratie naar solidworks 2015 hadden we veel stabiliteitsproblemen, omdat ik dit probleem niet wilde reproduceren, wilde ik uw feedback hebben over de 2018 sp3-versie

Bij voorbaat dank

Hallo

Van mijn kant ging ik van de 2014 naar de 2018, na problemen te hebben gehad met de 2015 en 2016 (met name de take-home-compositie die de basis is van alle projecten bij ons) en eerlijk gezegd niet teleurgesteld, afgezien van de nieuwe selectie-inversie voor de symmetriebeperking (terug naar de versie van 2008-2009 centraal vlak en vervolgens de 2 om symmetrisch te zijn) 

Nadat ik met kleine assemblages heb gewerkt, is het prima, ook al heb ik al crashes gehad in de 2018-versie (niet sinds de sp3) maar met SW zijn we eraan gewend, je moet regelmatig opnemen;) (Ik hou niet van het automatische back-upbeheer)

Hetzelfde, we zijn eind vorige week overgestapt op Soliworks 2018 SP3, geen bijzondere problemen, goede stabiliteit (voorheen Solidworks 2017 SP5), ik vind het ook lichter (minder resource-intensief) maar ik krijg misschien wat ideeën!

Goede algemene feedback van onze gebruikers ook.

Ja, ik bevestig het, 2015 is geen goed wijnjaar.

Moge de kracht met je zijn.

Ok bedankt voor je feedback over je pc-configuratie bij het wijzigen van versies, had je hardwareproblemen

Dit zijn onze configuraties:

32giga ram

nvidia quadro M4000-kaart

Intel Xeon CPU E5-1650 3,5 GHz

Hallo

We zijn verhuisd naar 2018 SP3. Het crasht vaak wanneer we opnemen in .step.

Vrijwel we hebben dezelfde configuratie, behalve dat we draaien in Quadro K2000 en Xeon E5-1620 3.6GHz

Mijn grafische kaart is niet gecertificeerd voor WIN10+SW2018, maar die van jou moet recenter zijn.

Maar aangezien we deze tweedehands pc's hebben gekocht om te upgraden naar de 2018, kan ik niet vergelijken.

(Voorheen waren we in 2014 met win7)