Hallo
De vraag is: is het mogelijk om een stap te bekijken vanaf een iPad???
Want anders begrijp ik het niet echt!!
Hallo
De vraag is: is het mogelijk om een stap te bekijken vanaf een iPad???
Want anders begrijp ik het niet echt!!
Hallo
Als je het hebt over de Datakit-converter (en zijn plug-ins) op de Lynkoa-website, denk ik niet dat er een versie voor Ipad is.
Hallo
En ja hallo is een woordenboekwoord, definitie van de Larousse: Begroetingsterm die we overdag gebruiken als we iemand benaderen.
Ik kan niet begrijpen hoe je een vraag kunt stellen zonder hallo en zonder de minste uitleg van je probleem!
Mijn antwoord zal dan ook zijn
@+
@Coyote Misschien een verkeerde manipulatie :/
Een oud Indiaas gezegde zegt dat je de huid van de beer niet moet verbranden voordat je hem hebt verkocht ;-)
@Azrod het probleem is dat dit steeds vaker voorkomt op het forum, vind je niet?
@+
@Coyote Ja, ik geef toe dat het sinds een paar weken heel gewoon is.
Misschien komt het uit hetzelfde logboek:p
Hallo Azrod,
Sorry voor deze fout ... Mijn goede opleiding zal me niet vergeven. Ik gebruik het forum voor de eerste keer en dacht dat er een noodzaak van vloeibaarheid was ... Je hebt gelijk, een netwerk is ook een uitwisseling tussen mensen. Goed. Accepteer mijn excuses.
Mijn probleem: ik heb een iPad en zou een werk in STEP-formaat moeten ontvangen. Zal de iPad het kunnen accepteren? Welke app raad je aan of welke gelicentieerde converter?
Dank u voor uw hulp,
Met vriendelijke groet, JL
Hallo @freered en welkom op het forum,
Wat wil je doen met de Step only van visie of er omheen werken?
Zal uw iPad uw enige werkinstrument zijn?
@+
In dit geval zijn er een paar iOS-apps die heel goed werken. Als:
TFTLabs: https://itunes.apple.com/us/app/tftpad/id850302434
Of anders met Step View 3D (maar tegen betaling): http://www.test-appstore.com/application/step-view-3d-600151417
Of nog sterker: de online service OnShape
Hallo, aan de vriendelijke aandacht van Coyotte
Het bericht gericht aan Azrod is ook voor u bestemd. Mijn excuses herhaald. Ik ben het met je eens, JL
Hallo Coyote,
Een correspondent werkt aan een project over Windows met CATIA-software . Hij zal het opslaan in STEP-formaat (gewenst door de fabrikant).
Ik wil dat hij me alle resultaten stuurt, zodat ik kan communiceren en evolueren over het product met de fabrikant die het onderdeel zal maken en de correspondent... In STEP-formaat.
Ik heb een iPad Pro.
Bedankt
Re
In dit geval zijn de oplossingen van Azrod interessant, anders is er MyCadPLace beschikbaar op de Lynkoa-site, maar betaald als u geen Visiatv-klant bent.
@+
Bedankt. Ik zal deze verschillende wegen verkennen. Met vriendelijke groet, JL
Hallo, bedankt voor je hulp.
In feite is het probleem opgelost door 3DViewStep.
Vriendelijke groeten.