STL Resolutie van geflensde afbuiging

Ik merkte dat de tolerantiemarge van de afwijking van de stl verandert.
voor 3D-printen moet ik onder de 0,010 mm zijn, zodat ik het facet niet kan zien.

In mijn dossier kan ik niet onder de 0.01997 gaan

Wat is de factor die de tolerantiemarge bepaalt? Grootte van de kamer?

Bedankt!

Hallo

Probeer de tolerantie van het originele onderdeel door te geven waar alle afmetingen zijn, bijvoorbeeld: 12.00011  of 27.001

De hypothese en dat de tekens groter dan de tolerantie niet worden doorgegeven, bijvoorbeeld: 27.0 of 12.0

Vriendelijke groeten

Hallo Zozo,

Als ik het goed begrepen heb, moeten mijn beoordelingen bijvoorbeeld van tolerantie 12.00011 zijn?
Ik heb zojuist een beoordeling van 2.00 tot 2.000001 getest. Er verandert niets in mijn STL-bedieningspaneel.

Dus ik testte gewoon wat ik had gezien. 
De tolerantiebalk past zich aan op basis van het totale volume van de kamer.
Bijvoorbeeld, een kubus van 10x10x10 bevindt zich aan de rechterkant in afbuiging op 0,00085915 mm
tegen een kubus 1000x1000x1000 = 0,08591522 mm

Nadat ik toegeef dat het voor mij nog steeds onduidelijk is, is dit onderwerp. 
Ik heb er mijn twijfels over, maar als ik het goed begrepen heb, zullen grotere stukken in deze context een grovere afwijking hebben?

Anders teken je het op schaal 100 voordat je het naar STL exporteert, en als je het in je slicer stopt, zet je het op schaal 0.01.

Dank je wel Sbadenis, 

vertel me of ik het mis heb, maar ik denk dat SW de tolerantie beperkt voor het exporteren van bestanden met een groot volume en een hoge resolutie.
Ik weet niet of er een manier is om SW te jailbreaken, ik keek kort in de systeemopties en documenteigenschappen vrienden die ik niets vond.
Ik heb erover nagedacht om met de toonladders te spelen, maar het verandert niets aan de resolutie van de facetten. Tenzij de slicer het integreert in zijn schaalbeheer. 
Ik ga met de Meshlab software of iets dergelijks kijken of ik de facetten kan verfijnen.

Wat ik verrassend vind, is dat ik onder de 0,01 mm moet gaan om geen facetten te zien.

De nauwkeurigheidstoleranties van 3D-printers liggen, als ik me niet vergis, ruim boven deze dimensie.

Voor mij zou je een test moeten doen met een grote cirkel (afhankelijk van de grootte van de plaat, hoogte 4-5 mm en je maakt een export naar de schaal van 100 die je verkleint in je slicer en het model met de juiste schaal en dan vergelijk je.

Wat zeker is, is dat op mijn ender 3 de facetten heel weinig zichtbaar zijn, of zelfs onzichtbaar zonder deze afwijkingsparameter aan te hoeven raken.

Je moet ook het type printer zien en of je TL-smoothers hebt om de bewegingen glad te strijken. (misschien komt het defect vooral van de printer)