Struktura Woronoja jako funkcja sił (Fusion 360)

Witam 

Obecnie pracuję nad projektem modelowania 3D, w którym muszę wykonać pustą strukturę na diagramie Voronoi. Muszę korzystać z oprogramowania Fusion 360 (o którym nie znam się zbyt wiele). 

Ta konstrukcja musi być w stanie wytrzymać określoną liczbę sił. Zastanawiałem się, czy możliwe jest automatyczne utworzenie powierzchni Woronoja w Fusion 360 zgodnie z zadanymi siłami?

adri.56

Witaj Adri

Uważam, że chce się realizować kilka celów jednocześnie, co zwykle jest niebezpieczne.

Aby odpowiedzieć na twoje pytanie, musisz zrobić osobne pakiety.

1°) Zaczynając od fuzji, można narysować schemat, ponieważ każda tessera jest szkicem ze stroną "N". Ale problem wynika głównie z trudności w narysowaniu każdej tessery. Nie umknęło Twojej uwadze , że nie wszystkie mają ten sam numer na boku.
Ponadto, w przeciwieństwie do sześciokąta, boki nie są tej samej długości.

2°) Jak narysować tessery w trybie automatycznym. Można to zrobić tylko za pomocą równań i VBA lub systemu makr FUSION. Wymaga to dobrej znajomości zarówno jednego z pięciu algorytmów, jak i samego języka

3°) Jak narysować w sposób automatyczny tessery sąsiadujące z pierwszym, a następnie zdefiniowane jako pierwsze ziarno. Ponieważ konieczne jest połączenie zarówno wyniku algorytmu, jak i aktualizacji każdej krawędzi "N" krawędzi tesserae.

4°) jeśli to jest Twój projekt, to Fusion 360 z pewnością nie jest odpowiednim narzędziem, ponieważ lepiej jest użyć Grashoppera, który jest w pełni parametryczny do dynamicznego manipulowania tesserami

Wniosek częściowy Nie sądzę, żebyś był w stanie odpowiedzieć na drugą część swojego pytania, która brzmi [automatycznie utwórz powierzchnię w Woronoju zgodnie z danymi siłami]

Z drugiej strony, pierwsza część pytania jest możliwa do osiągnięcia pod pewnymi warunkami. Ponieważ mówisz [aby stworzyć pustą strukturę na diagramie Woronoja].