Hier zijn enkele foto's van de behuizingen die zijn bewerkt met een Maho e600 3-assige freesmachine uit 1984, kapot in de werkplaats aangekomen, na een paar condensatoren te hebben vervangen, ontving het de cnc-bestanden zeer goed en werkte het ook heel goed, de honderdste gemakkelijk!!
Dank aan de mensen die me hebben geholpen met het modelleren en aan het Linkoa-forum
Je moet een enorme wil hebben om dit resultaat te bereiken, vooral als je teruggaat naar het verhaal vanaf het begin (bedankt @Stefbeno voor de link)
Ik ben zeer bewonderd over het behaalde resultaat, vooral de aanpassing tussen de twee delen (zie de foto "afsluiting").
De "onmogelijke klim"-wedstrijden lijken een beetje op de mythe van Sysiphe revisited in die zin dat je op de rots klimt in plaats van hem te duwen, wat er niet gemakkelijker op is. Debat aan de top in zekere zin ;-)
Nogmaals, een zeer, zeer grote felicitaties voor dit prachtige werk en al deze indrukwekkende opeenhopingen van knowhow.
Bedankt voor je antwoorden op alles, de 1e klim, ja tegen Arette, de motor draait blijft het frame om te lassen, ik zal foto's plaatsen van de afgewerkte fiets, ik ben van plan om eind juni te beginnen.
Ik wilde een geremde testbank maken om te "zien" hoeveel pk/koppel, voor het moment -inrijden van het geheel- overgebleven origineel, ik verwacht 140pk en 14/15 daN.m koppel, te controleren!! In Pau vond ik een persoon die een testbank heeft....