Hallo, ik ben op zoek naar mensen die vaardigheden hebben in het ontwerpen van fietsen en in het bijzonder het frame, leveranciers voor vorken, remmen, stuuraccessoires enz... en de nodige definitie en berekening zoals de vervorming van het frame. Zijn er tutorials, cursussen. Stijve, semi-stijve veld, opgeschort deze noties voor wat nodig. Dank u allen
Hallo pompon,
Hier is een verslag van het ontwerp van een fiets.
Om te zien, @+.
AR.
Rapport_P6_2018_45.pdf (10.1 MB)
Ik heb ook een verband gevonden, ik zou ze delen als er geïnteresseerde partijen zijn. Maar altijd in het belang van een ervaren persoon. Er zouden ook normen bestaan. Bedankt
Hallo
Ik zit helemaal niet in het vak.
Ik ben er echter zeker van dat het, om u zo nauwkeurig mogelijk te begeleiden, interessant zou zijn om te weten in welke context uw vraag past: project op school? een functie innemen? Persoonlijk project? enz
Hallo
Het project is bovenal persoonlijk. Ik scan google met veel ontdekkingen, maar ik was mijn Lynkoa-account vergeten dat me tijd zou kunnen besparen. Ik zou een deelbestand maken als er geïnteresseerde partijen zijn.
Fijne dag
David
Hallo
Ik ben geïnteresseerd en wil meer weten.
Wil je je fiets ontwerpen? Met welk doel?
Eenvoudig zoeken naar ontwerpervaring, studieoplossingen van verschillende ontwerpen en materialen. Ik heb een kettingbal om eventueel een model te maken op dit gebied.