Suppression brut d'usinage

IK KAN "RUW" NIET UIT DE CONFIGURATIES VERWIJDEREN

ZELFS DOOR EEN FAMILIE VAN ONDERDELEN TE DOORLOPEN EN ONBEWERKTE BEWERKINGEN TE VERWIJDEREN, ONTSTAAT ER EEN NIEUWE CONFIGURATIE 1 EN BEHOUDT DE 1< ONBEWERKTE BEWERKING>

Hallo

Ik denk dat we het sjabloonbestand moeten wijzigen:

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Document_Templates.htm

1 like

Hallo

Je moet naar Optie\Systeem Optie\Algemeen gaan
vinkje aan: "Schakel beschrijvingsreeksen uit voor extra gelaste buildconfiguraties"

En bovendien, ja, in de configuratie kunt u deze stukjes zin verwijderen.

3 likes

Dus ik ben het eens met Fab,

Behalve dat het voor mij in Documenteigenschappen en het tabblad "Gelaste constructies" staat

confder.jpg
5 likes

ha... Vreemd genoeg heb ik dat niet in het bezit van het document...

@Fab, want je hebt geen open gelast bouwstuk ;)!

2 likes

Vreemde @Aurélien,

Net als @Fab zie ik dat niet terug in mijn opties. Ik heb wel een open gelast constructiestuk, maar ik stap over van Beeldkwaliteit / Plaatwerk / Planweergave.

Ik ben in SW2014. 

En met jou?

@Alain, ik ben op SW 2016

Hallo

Ik ben in 2015 en ik heb zoals @Aurélien Fives

Moge de kracht met je zijn

Het mag dus niet bestaan in 2014 dus....

HET IS OKÉ DAT IK HEB GEVONDEN

IK GA DOOR SOLIDWORKS EXPLORER, DAAR KUN JE DE CONFIGURATIES HERNOEMEN ALS ZE NIET ZIJN GEACTIVEERD IN DE BETREFFENDE MODELLEN

1 like

OK 

Bedankt voor de info.

Niet slecht als je erin geslaagd bent om je probleem op te lossen door te slagen:

DOOR SOLIDWORKS EXPLORER KUNT U DE CONFIGURATIES HERNOEMEN ALS ZE NIET ZIJN INGESCHAKELD IN DE BETROKKEN MODELLEN

Hallo, ik heb hetzelfde probleem, maar ik kan de optie om de configuratie te hernoemen niet vinden in Bestandsbeheer.... Ik begreep zeker het einde van de zin "Als ze niet actief zijn in de betreffende modellen" niet.....

Ik heb geen kamer open in solidworks...

Bedankt voor je hulp

Nikkel als je het hebt gevonden, hoef je alleen maar de optie te vinden om de hoofdletters uit te schakelen