Verwijderen van de laatste revisie van een onderdeel (bovenliggend bestand prb uitgecheckt)

Hallo
Ik heb verschillende stukken (en hun respectievelijke plannen) die per ongeluk een revisie hebben ondergaan. Ik zou graag teruggaan naar de vorige revisie voor elk van de kamers en hun plan. Ik bekijk de historie, selecteer de oude revisie van het onderdeel waarin ik geïnteresseerd ben en klik dan op "terug gaan". Nu krijg ik een foutmelding waardoor ik niet kan valideren. Het vertelt me "Een bovenliggend bestand van dit document is uitgecheckt". Mijn deel heeft geen functie met behulp van externe betrekkingen. Hoe herken ik dit uitgepakte bovenliggende bestand? Is er een eenvoudige manier om terug te gaan naar een vorige revisie zonder te hoeven zoeken naar de bovenliggende bestanden?
Dank u voor uw hulp.
Vriendelijke groeten

Damien

Hallo
Dit bericht geeft aan dat het onderdeel- of assemblagebestand wordt gebruikt in andere bestanden die het gebruiken.
Het kan een tekening of een montage zijn.
Ga in de kluis naar het tabblad " Gebruikt in ", selecteer " alle versies " (de laatste heeft waarschijnlijk alleen het plan als ouder).

Hallo
Dank u voor uw antwoord. Ik heb de manipulatie goed gedaan, maar ik begrijp niet wat ik moet doen als ik alle lijnen heb weergegeven (er zijn verschillende plannen, onderdelen en samenstellingen). Ik zie alleen enkele waarschuwingen (de gevraagde versie is verwijderd door de koude geheugenopslag), ik weet niet of het iets met mijn probleem te maken heeft. Bedankt.

Goedenavond
Nee, niet gerelateerd aan koude geheugenopslag.
Als er veel bestanden zijn, exporteer dan het resultaat (het wordt geopend in Excel) en filter op de geëxtraheerde kolom.
Vervolgens moet je gebruikers vragen om te archiveren zonder de laatste revisie van het bestand te gebruiken dat terug zou moeten gaan.

Ik heb net de manipulatie gedaan, dank je! Er zijn inderdaad delen die niet door andere gebruikers worden gearchiveerd. Aan de andere kant zie ik de link met mijn toneelstuk helemaal niet. Het komt niet voor in deze assemblages. Bizar... :sweat_smile:

Als de bestanden verschijnen in de "gebruikt in" betekent dit dat het onderdeel goed wordt gebruikt (het kan zich in een subniveau van assemblage bevinden dat zelf wordt genoemd in een assemblage op een hoger niveau en plotseling blokkeert het)

OK! Het herstellen van het bestand is in ieder geval mogelijk, dus dat doet het! Hartelijk dank!