Opgeslagen weergaven verwijderen

Hoi allemaal.

Ik heb net gemerkt dat er in mijn originele bestanden een heleboel opgeslagen weergaven zijn.
Ik wil graag een beetje schoonmaken ... Maar het klikken op het rode kruis lijkt geen effect te hebben. Is er een speciale procedure om ze allemaal te kunnen verwijderen?

Er is geen directe manier, misschien kan een macro deze ongewenste weergaven verwijderen

Hallo, het is een cache-verhaal:

• 1 Verwijder de documentweergave
    image
  • 2 Verwijder de weergave van Solidworks
    image
    -3 Sla het document op en sluit het... Thuis werkt het :slightly_smiling_face:
2 likes

Ik geloof dat de OP weet dat om ze allemaal te verwijderen, men ze moet verwijderen, maar hij wil ze allemaal in één keer verwijderen in plaats van dat één voor één te doen.

Een verhaal van onderduiken inderdaad! Bedankt @Scofield

Omdat ik het beu was om 3x te klikken om toegang te krijgen tot de opgeslagen weergaven, had ik het oriëntatievenster " vastgezet " zodat het open bleef => grote fout! SolidWorks heeft het verwijderen van weergaven niet geregenereerd.
Als het eenmaal ongedaan is gemaakt, nikel aan de andere kant :slight_smile:

2 likes

Hallo @coin37coin ;

Vreemd genoeg is er in de exportopties van de Solidworks-instellingen een selectievakje " Opgeslagen weergaven":
image
Ik denk dat het de moeite waard is om te proberen uw instellingen te exporteren (onder een nieuwe naam) met deze optie uitgeschakeld en ze vervolgens opnieuw te importeren.
Met Solidworks is het niet onmogelijk dat het gaat werken.

2 likes