Als ik een video maak .avi van 3dvia, zie ik de objecten die in transparantie uit het frame steken in de grijze randen van de wmp-speler. Hoe kunnen we het videoscherm beperken tot wat we in het 3dvia-scherm maken?
Bedankt
1.jpg
Als ik een video maak .avi van 3dvia, zie ik de objecten die in transparantie uit het frame steken in de grijze randen van de wmp-speler. Hoe kunnen we het videoscherm beperken tot wat we in het 3dvia-scherm maken?
Bedankt
Hallo
Ik ken de 3DViU-software helemaal niet, maar ik denk dat er twee oplossingen voor u beschikbaar zijn.
1) Bij het maken van je video in 3dvia moet er een optie zijn (pannen en scannen) waarmee je het scherm van de video kunt beperken. Het lijkt in ieder geval logisch dat er een optie van dit type is.
2) Gebruikte software van derden om je video bij te snijden nadat je deze met 3dvia hebt gemaakt.
In de hoop dat ik je heb geholpen
Bastien
Hallo
De grijze gebieden die u ziet, komen overeen met de papierruimte, u kunt de weergave van de papierruimte uitschakelen dankzij het pictogram rechtsonder in het 3DVIA-venster
Als u met de zichtbare papierruimte wilt werken, is de enige oplossing die ik kan zien het instellen van een video-uitvoerformaat dat compatibel is met het formaat van uw papierruimte. als uw papierruimte een liggend A4-formaat is, moet u een video-uitvoer gebruiken die een veelvoud is van 297x210, d.w.z. een formaat dat dicht bij 4/3 ligt.
Als u absoluut een 16:9- of 16:10-formaat wilt gebruiken, moet u een compatibel aangepast papierformaat opgeven (u kunt gewoon het video-uitvoerformaat gebruiken)...
Ik heb een kleine video bijgevoegd om de manipulaties te laten zien die ik probeerde uit te leggen.
Fijne dag
Dank u voor uw antwoorden. Na het uitvinken van de papierruimte is het resultaat veel beter. Dan zal ik proberen het ideale formaat te vinden (omdat er dingen (onvolkomenheden) zijn die ik wilde verbergen door verder te gaan dan de papierruimte)), maar op dit moment zegt het me: "onmogelijk om het formaat te initialiseren". Ik blijf zoeken... Dank je wel in ieder geval!
Aan de andere kant, ik kan je video niet openen... =(
Dus om te laten testen, moet u met de rechtermuisknop op de link klikken en vervolgens "Opslaan als" kiezen... En wees geduldig, want het venster om de bijlage op te geven of op te slaan duurt meer dan een minuut is gearriveerd!!
Als u een simpele linkermuisknop op de link doet, probeert deze vlc te starten, die op de Lynkoa-servers moet staan... maar het werkt niet zo goed!!
Onze lieve Lynkoa administrator vrienden moeten werken aan het onderwerp:p