Ik doe er alles aan om correct te antwoorden en je leest de gegevens die je worden aangeboden niet op een presenteerblaadje met de service inbegrepen ;-D.... ;-D
Bedankt voor deze antwoorden, maar mijn probleem ligt niet bij het afdrukken, maar bij de visualisatie van de vellen.
Om de situatie uit te leggen: mijn collega's werken aan Autocad, ik aan DrafSight voor licentiekwesties, ik doe voornamelijk alleen visualisatie van andermans plannen - Ja, ik ben een schuilplaats ;-).
Als ik Autocad-plannen met A0-vellen open, is alleen het A4-gedeelte zichtbaar. de rest, die op een grijze achtergrond staat, was moeilijk om de 2D CAD-standaard te zien (die ik niet kon veranderen ...).
Dus mijn doel is om een gemakkelijkere visualisatie van mijn presentatiebladen te hebben door deze ruimte te verwijderen en een uniforme zwarte achtergrond te hebben.
Ik begrijp niet in het algemeen de afmetingen en het geluidsplan op het originele formaat, echte afmetingen, dus wanneer u een plan importeert in Draftsight vanuit AutoCAD, als u het in de AutoCAD-ruimte kunt bekijken, zou u het in Draftsight moeten kunnen bekijken
Als u in A3 bent onder AutoCAD, schakelt u over naar A3 onder Draftsight
Je kunt je raam vergroten, maar ga in ieder geval verder dan de stippellijnen