De tekeningomtrek in presentaties verwijderen

Hallo

Ik ben op zoek naar het verwijderen van de contouren van de lay-out van de presentaties.

Het lijkt erop dat ik alle systeemopties die dit afhandelen heb uitgeschakeld, maar er is niets gedaan.

Dus ongeacht de grootte van het plan dat ik wil maken, is alleen een A4-venster of een vergelijkbaar formaat verduisterd, al het andere is grijs.

Weet iemand hoe het moet? Dus ik ben op zoek naar ALLES IN HET ZWART (zie bijgevoegde afbeelding)

Op het tabblad Tekeninginstellingen van de opties heb ik het vinkje bij Tekenoverzicht inschakelen uitgeschakeld, maar dat is het duidelijk niet.

capture_presentation_draftsight.png
1 like

Bekijk deze video

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PUuVr19n5s4

@+ ;-))

2 likes

Hallo

Wat als u bij het afdrukken "venster" of "selectie" selecteert om uw blad zonder het gestippelde kader te selecteren?

Past het niet bij jou?

2 likes

Het lijkt mij dat de stippellijnen alleen het afdrukgebied vertegenwoordigen.

Dus tijdens het afdrukken verschijnt het niet.

Voor het kader met ononderbroken lijnen, klik erop en verwijder het.

2 likes

Hallo

Sterker nog, het verwijderen van het ononderbroken lijnkader verwijdert het uitzicht!

Vergroot gewoon het frame in een ononderbroken lijn zodat het groter is dan het vel en het dus niet meer in druk verschijnt! 

Zie bijgevoegde afbeelding.

draftsight_cadre.png
2 likes

en JA @ Bart je hebt gelijk

Het gestippelde kader komt overeen met de grootte van de papierafdruk

Alles wordt goed uitgelegd in de eerder geposte video ;-))

@+ ;-))

1 like

Als je het zegt, heb ik de video niet bekeken =)

+1 voor GT22 :D

1 like

@ Bart dat is niet goed

Ik doe er alles aan om correct te antwoorden en je leest de gegevens die je worden aangeboden niet op een presenteerblaadje met de service inbegrepen ;-D.... ;-D

@+ ;-))

1 like

Bedankt voor deze antwoorden, maar mijn probleem ligt niet bij het afdrukken, maar bij de visualisatie van de vellen.

Om de situatie uit te leggen: mijn collega's werken aan Autocad, ik aan DrafSight voor licentiekwesties, ik doe voornamelijk alleen visualisatie van andermans plannen - Ja, ik ben een schuilplaats ;-).

Als ik Autocad-plannen met A0-vellen open, is alleen het A4-gedeelte zichtbaar. de rest, die op een grijze achtergrond staat, was moeilijk om de 2D CAD-standaard te zien (die ik niet kon veranderen ...).

Dus mijn doel is om een gemakkelijkere visualisatie van mijn presentatiebladen te hebben door deze ruimte te verwijderen en een uniforme zwarte achtergrond te hebben.

Bedankt

1 like

Ach, dat is een ander probleem!

Door te dubbelklikken op uw tekening en "z" te typen, voer dan "en" in en voer vervolgens in.

Het zorgt ervoor dat je inzoomt op je opname.

1 like

Als het alleen voor visualisatie is, zou je eDrawing kunnen gebruiken!

Dit zou je een goed beeld geven van de plannen. En alleen voor de paar plannen die u moet wijzigen , gaat u via DraftSight.

2 likes

En vink deze vakjes uit naast mijn uitleg.

draft.png
3 likes

Ik begrijp niet in het algemeen de afmetingen en het geluidsplan op het originele formaat, echte afmetingen, dus wanneer u een plan importeert in Draftsight vanuit AutoCAD, als u het in de AutoCAD-ruimte kunt bekijken, zou u het in Draftsight moeten kunnen bekijken

Als u in A3 bent onder AutoCAD, schakelt u over naar A3 onder Draftsight

Je kunt je raam vergroten, maar ga in ieder geval verder dan de stippellijnen

Heb je deze video bekeken?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PUuVr19n5s4

@+ ;-))

1 like

Dank je wel Bart! Ik denk dat dat de enige optie is waar ik nog niet naar had gekeken!!

Nou, zet het in de afdrukopties....

Bedankt voor je hulp

Geen dank!

Je mag nooit opgeven!! ;)

Fijne dag.

1 like