Hallo
Om een decal over de gehele breedte van de vleugel te kunnen plakken, wil ik de facetten waaruit het profiel bestaat verwijderen.
Is het mogelijk, wetende dat dit profiel is geïmporteerd in dxf?
doe-het-zelf
capture.jpg
Hallo
Om een decal over de gehele breedte van de vleugel te kunnen plakken, wil ik de facetten waaruit het profiel bestaat verwijderen.
Is het mogelijk, wetende dat dit profiel is geïmporteerd in dxf?
doe-het-zelf
Hallo
Kunt u uw dxf-bestand delen, zodat we kunnen zien om facetten te verwijderen of uw bestand te delen. Ik ben jonger dan 2016
Er is geen mogelijkheid
anders dan het opnieuw creëren van een nieuw oppervlak
@+
Goedenavond
Waarom zou je gezichten van je kite verwijderen als je ze gewoon aan de selectie toevoegt om het bereik van de decal te vergroten?
Voorbeeld met een barcode op je vleugel:
Vriendelijke groeten
Ik wist het niet.
Na verschillende pogingen kwam ik er met de barcode maar niet met mijn png.
Is er een manier om dit png te doen?
"Ik wist het niet ": ik vermoed dat mijn vraag puur retorisch was. We zijn hier om te leren.
Wat is precies het probleem? Als je het kunt illustreren, wordt dat gewaardeerd.
Het is moeilijk om te speculeren zonder de instellingen van je sticker te kennen of wat je niet kunt doen.
Cdt
Op de vleugel van het vliegtuig dat ik modelleer en bouw, zit een versiering, een soort gele pijl.
Op het vliegtuig zelf is het gemakkelijk, ik schilder op het model, het is een andere zaak omdat je ook de afmetingen en de positionering moet respecteren.
Als ik bijvoorbeeld de barcode gebruik die hierboven als voorbeeld is genoemd, werkt het wel, maar met de tekening van de driehoek die ik heb gemaakt, werkt het niet.
Ik voeg een foto van het vliegtuig toe
Ik denk dat het afbeeldingsbestand dat ik heb getekend niet van goede kwaliteit moet zijn, ik voeg het ook toe.
Deze tekening is van een SW-schets die is geëxporteerd als een jpg en geconverteerd naar png
Als je zegt "het werkt niet", denk ik dat je bedoelt dat je geen transparantie hebt, niet dat je afbeelding niet van toepassing is op de vleugel. Heb ik het mis?
Het is inderdaad van slechte kwaliteit en het is geen goede methode om een sticker te maken, vooral geen transparante png. Zou je Photoshop of Illustrator hebben?
EDIT: Aangezien de uitleg voor het maken van decals een ander onderwerp is, waarvoor ik in plaats daarvan een tutorial zal maken, heb ik je sticker gemaakt, die als bijlage moet worden opgehaald. Het is al verdubbeld en georiënteerd om symmetrie te vergemakkelijken.
Hier zijn de instellingen die u kunt gebruiken om het netjes toe te passen en dit resultaat te bereiken:
1) Voeg een nieuwe sticker toe. Tabblad "Afbeelding". Selecteer het afbeeldingsbestand en gebruik het apha-kanaal als masker:
2) Tabblad "Projectie". Selecteer alle volgende gezichten die u wilt toewijzen :
3) Selecteer de modus "Projectie", het "Topplan" als referentie en de volgende coördinaten :
4) Vink "Constante verhoudingen" aan en voer de hoogte in (de breedte wordt aangepast):
Na dit alles zou je dit moeten zien:
5) De sticker moet nog worden gevalideerd via het groene vinkje.
Als de gele strepen (bijgevoegd) niet aan uw criteria voldoen, aarzel dan niet om het me te laten weten.
Vriendelijke groeten
Geweldig, het werkt geweldig.
Wat betreft de tutorial over de sticker, ik kon er geen vinden op het net.
Ik citeer je: "Als je zegt 'het werkt niet', denk ik dat je bedoelt dat je geen transparantie hebt, niet dat je afbeelding niet van toepassing is op de vleugel. Heb ik het mis?"
Ik heb geen photoshop of illustrator, over het algemeen gebruik ik photofilter of verf (en dan gewoon om het formaat te wijzigen om screenshots te maken, knutselen!!) maar ik zou ze misschien kunnen krijgen.
Dit is wat ik deed, ik heb met opzet nagelaten om de 6 facetten aan de rand van aanvallen te selecteren
doe-het-zelf
Re
Ik heb de 2 softs in kwestie.
doe-het-zelf
Nou, in dat geval kun je de tutorial volgen die ik zo snel mogelijk zal doen.
Als het eerste probleem is opgelost, kunt u de oplossing controleren, dank u.
Cdt
Ja, het eerste probleem is opgelost, maar de decoratie is nog niet af.
Hoe word je op de hoogte gehouden van de verspreiding van je tutorial?
doe-het-zelf
Hallo
Ik laat het je weten.
Wat zijn de verschillende soorten decoraties in uw project? Lijnen, logo's, labels, teksten, andere?
De tweede is een uitbreiding van de vleugelafbuigingen, het is voldoende om de afbeelding die voor de vleugels wordt gebruikt aan te passen om deze te verlengen en dus tevreden te zijn met het bewerken van de eigenschappen van uw vleugelsticker om de vlakken van uw empennage toe te voegen en de afmetingen aan te passen. De uitlijning zal dan perfect zijn.