Grijze bestanden uit de kluis verwijderen

Hoi allemaal

Ik wilde weten of iemand een manier weet om in één klap te verwijderen

alle mappen en/of bestanden die grijs worden weergegeven in de kluis (als ik me niet vergis, deze bestanden

overeenkomen met de lokale weergave van de kluis, maar vertelt ons dat deze bestanden zijn verwijderd

in de kofferbak).

Bedankt

Als deze bestanden een bepaalde extensie hebben

Typ *.extension in de zoekbalk. Selecteer vervolgens alles en verwijder.

Hallo

Als ik geen domme dingen zeg, moet je een beheerder zijn en in de lokale weergave met de rechtermuisknop op Eigenschappen klikken en op het tabblad "verwijderde artikelen" kun je volledig verwijderen.

@+

1 like

als je je lokale cache leegt, moet je ze niet meer hebben (als ik het me goed herinner!!)

1 like

Hallo

Verschillende mogelijkheden:

Laat deze bestanden niet meer zien: ze zijn er wel, maar komen niet opdagen!

Verwijder ze automatisch (wees voorzichtig, in dit geval moeten alle bestanden in de EPDM staan!), misschien om het een keer te doen, en schakel dan de optie uit?

Zie deze links:

http://www.javelin-tech.com/blog/2013/08/epdm-grey-folders-and-files-in-the-local-vault-view/

http://www.javelin-tech.com/blog/2012/07/epdm-grey-folders/

1 like

@Lucas,

als de mappen grijs worden weergegeven op de Clents-werkstations, betekent dit dat deze mappen niet meer bestaan op de EPDM-server en dat het clientwerkstation zijn lokale cache niet heeft gewist sinds het verwijderen van deze map.

Dus vanaf het werkstation of de werkstations van de klant kunt u de mappen zonder enig risico verwijderen.

1 like

Normaal gesproken voldoet de @flegendre oplossing aan uw behoeften.

Aan de andere kant, wees voorzichtig, ik weet niet of het jou overkomt, maar soms heb ik bestanden die grijs worden weergegeven, maar niet uit eigen wil. Dit zijn bestanden die niet door de EPDM zijn gegaan, en waarop u met de rechtermuisknop op "Toevoegen aan kluis" moet klikken. Als dit bij u het geval is, raakt u die bestanden ook kwijt.

Voorzichtig:

een grijze map of bestand kan ook een bestand zijn dat aanwezig is in EPDM (en dus is opgeslagen in de lokale weergave) waartoe de gebruiker die op dat moment met EPDM is verbonden geen toegang heeft (in het geval van een werkstation dat wordt gedeeld door meerdere gebruikers, van wie sommigen geen toegang hebben tot alle inhoud van de kluis).

Ik had net dit geval tijdens mijn EPDM-installatie: ik had bestanden geïmporteerd in de lokale weergave met de admin-gebruiker. De volgende dag log ik in als een normale gebruiker en alles leek grijs. Een snelle blik op het vak met groepsinstellingen stelde me in staat om te zien dat normale gebruikers geen rechten hadden op de kluis (dus het had geen toegang tot de bestanden die de dag ervoor door de beheerder in de lokale weergave waren ingevoerd).

1 like