Hallo
Hoe bewerkingen te verwijderen die nutteloos zijn geworden,
Bedankt.
Hallo
Hoe bewerkingen te verwijderen die nutteloos zijn geworden,
Bedankt.
Op welke software staat het? Autocad, SolidWorks, anderen?
Zelfde als Alain!!
Hallo
Als de vraag over SolidWorks Composer gaat, denk ik dat het niet direct in Composer mogelijk is, je moet SolidWorks gebruiken.
Het is Solidwoks.
Het probleem met SolidWorks is dat als een functie gebruikmaakt van of is gebaseerd op een vlak, rand of punt van een andere functie, je die functie niet kunt verwijderen zonder de bovenliggende functie te verwijderen (de functie waarop het vertrouwt). Ik denk dat het een noviteit is voor 2015 of 2016.
Anders is een methode die helemaal niet schoon is, het verwijderen van materiaal dat verwijdert wat je niet wilt!
Dank u voor het antwoord.
Als ik een gat maak dat later door een andere bewerking onbruikbaar wordt, kan ik dat gat gewoon verwijderen.
Als ik een stuk verleng door weefgetouw toe te voegen, moet ik beide bewerkingen behouden. Een reconstructie gaat ze niet tot één deel binden. Wat is het doel van reconstructie?
Vriendelijke groeten.
Ja, verwijder het gat gewoon met een rechtermuisklik op verwijderen/verwijderen.
Om een onderdeel te "verlengen", wordt aanbevolen om de startfunctie te wijzigen (als het profiel hetzelfde is) in plaats van een andere extrusie te maken. Als je toch een andere functie wilt aanmaken om materie toe te voegen, moet je de optie "samenvoegen" kiezen zodat de 2 lichamen één vormen.
De reconstructie (CTRL B of CTRL Q) wordt alleen gebruikt om alle functies van het onderdeel (of de beperkingen van een assemblage) te vernieuwen, opnieuw te berekenen en vervolgens opnieuw te reconstrueren.
Dank u voor al deze antwoorden.
Vriendelijke groeten.