Een heropbouwfout verwijderen

Hallo

Ik zou graag willen weten of er een specifieke manipulatie is geweest om een 3D-reconstructiefout in de MEP-functiebeheerder te verwijderen, terwijl deze 3D in kwestie er geen heeft in alle bestaande configuraties.

Bij voorbaat dank.

erreur_de_reconstruction.docx

Hallo

Is het dezelfde configuratie die in het plan en in de 3D wordt weergegeven?

Anders kun je proberen een opname te maken onder de kamer en het plan, of een compositie om mee te nemen.

Hallo

Stom antwoord: heb je bij het ontwikkelen van je bestanden gecontroleerd of er geen fouten in stonden?

(je kunt het niet zien in het woord)

Fijne dag

2 likes

Ja, kijk in uw mappen "riem" "oren" inkepingen" "markeringen"

Er moet ergens een hapering zijn.

Probeer anders opnieuw op te bouwen door op het stoplicht te klikken als je in je europarlementariër bent.

1 like

Ik had gisteren hetzelfde probleem. De eerste keer dat het me dat aandeed... Ik ben gestopt met Solidworks en heropend en geen probleem meer. Ik ben op SW2010.

1 like

Hoi allemaal

Ja, ik controleer dit soort dingen natuurlijk overal in de boom van de functiebeheerder.

Zelfs bij het openen naar een ander werkstation verschijnt het defect.

Door de weergave in te voegen die vergelijkbaar is met die van het defect, verschijnt er geen reconstructiefout!

Bizar...

In het slechtste geval moet ik de tekening opnieuw maken:(

Bij voorbaat dank.

Aanvullend verzoek: kunt u de ontwikkelde boom van de identieke (vergelijkbare?) weergave die geen fout heeft, alstublieft sturen?

En als ik mijn voorstellen probeer, is het dan hetzelfde probleem?

Is het dezelfde configuratie die in het plan en in de 3D wordt weergegeven?

Anders kun je proberen een opname te maken onder de kamer en het plan, of een compositie om mee te nemen.

Hallo

Altijd hetzelfde probleem met een take-away samenstelling, in de 3D boom is alles schoon.

Het is dezelfde configuratie in het MEP. Op een andere post laat het me deze keer de fout in de 3D-boom zien, zodra deze is gerepareerd blijft de reconstructiefout nog steeds in de tekening staan.

Ik zal waarschijnlijk de tekening opnieuw moeten maken.

In ieder geval bedankt.

erreur_de_reconstruction2.docx

- Maak de tekening opnieuw.