Geveegd oppervlak met 2 geleidingscurves

Hallo, ik ben op zoek naar een draai met twee cirkels met verschillende straal als geleidingsbochten. en ik wil dat de geleidingscurven helemaal loodrecht op de spiraalvormige blijven, om een mooie eenhoornhoorn te maken^^

afbeelding in PJ.

Het is onmogelijk om het te vinden zonder dat de geleidingscurven hun startoriëntatie behouden.

Om het even welke ideeën?

Bedankt! :)

dsqsqddsq.png
1 like

Hallo

In plaats van een balayage, moet je overgaan op een gladstrijking. Hiermee kunt u meerdere secties selecteren.

1 like

Met afbeelding.

screenshot2826.jpg

Gladstrijken werkt niet. "Richtcurve nr. 1 is ongeldig. Het kruist sectie nr. 2 niet.

In uw afbeelding blijven de profielen tijdens de vertaling evenwijdig aan de originele. Ik wil graag een gids blijven die loodrecht op de geleidingscurve blijft.

Ik weet niet zeker of ik heel duidelijk ben ^^

bovendien heb ik als leidraad een 3D schets

Hallo

Kunt u ons het bestand doorgeven om tests uit te voeren.

Logischerwijs zou je door met de verschillende veegopties te spelen je doelen moeten bereiken.

@+

en voor de lol een buiging ;-)

Ga naar de Surface, het is + eenvoudig

zie bijgevoegd bestand SW 2012

corne_de_licorne.sldprt
1 like

Hier is het bestand in PJ.

gt22, ik heb DL uw deel en inderdaad het werkt in deze, het is precies wat ik probeer te doen. Maar als ik het probeer te reproduceren, onmogelijk. Verbazingwekkend in je functie van suface heb je geen geleidingscurve geselecteerd, alleen de 2 profielen. 

[img]http://i.imgur.com/bxOEV1b.png[/img]

En als ik de geleidingscurve deselecteer en opnieuw selecteer, werkt deze niet meer. Vreemd, is het niet? (SW 2015)

eenhoorn.sldprt
1 like

Zie de parameter van de bouwlijn

3 likes

Algemeen! 

Bedankt.

1 like