Ik kan geen oppervlak creëren tussen mijn twee schetsen, maar toch zijn ze gesloten... De enige fout die wordt weergegeven, is dat "de afvlakking niet kon worden voltooid".
Ik voeg het bestand toe. Ik heb een studentenlicentie 2016-2017.
Het is waar dat het oppervlak ingewikkeld is om te maken: ik zou graag een oppervlak willen creëren dat bijna identiek is aan Surface-Smoothing15, maar met de "buitenste" schets verschoven met 0,8 mm en met 2 soorten haken aan de achterkant, om te naaien met Surface-Smoothing15 en Surface-Plan2 en Surface-Plan3 en dan een volume te vormen. Niet alles wat volgt op Surface-Plan3 is bijzonder om in aanmerking te nemen.
Waarom niet gewoon een offset oppervlak gebruiken, het resultaat is hetzelfde?
U bent op zoek naar een pad dat te ingewikkeld is met een afvlakking, als het een identieke oppervlakteverschuiving is, wordt dit in 2s gedaan met een oppervlakteverschuiving.
Edit: er is een plek die opnieuw bewerkt moet worden als je het offset oppervlak gebruikt (ter hoogte van de geaccentueerde vouw).
MaD, je hebt een goed idee! Maar ook zonder deze poten is het creëren van een volume een probleem.
A.Leblanc, ik kan niet dikker worden, en zelfs als een offset werkt na het herwerken van de vouw, kan ik daarna geen vaste stof vormen, noch met platte of gevulde overafces aan de zijkant en een naad, noch met een snijpunt, noch door verdikking, noch door het gezicht te verwijderen en dan te proberen op te vullen...
Au!
(Ik voeg het bestand toe met een paar pogingen... maar we zouden geen verandering in het beeld zien)
Je hoeken zijn op sommige plaatsen te scherp, je moet misschien de vorm herzien om de rondingen te verzachten en het kan te ingewikkeld zijn om te maken.
O ja? Dus als het geen volume wil vormen, zelfs als het erin is geslaagd het oppervlak te verschuiven, is dat omdat het te ingewikkeld is? Bug, het is daar beperkt!
Zijn alle oppervlakken goed afgesloten? Zo ja, werkt het naaien van oppervlakken niet? U kunt proberen het oppervlak van het materiaal te verwijderen op een volumelichaam.