Hallo
Ik wilde weten of iemand weet waarom solidworks hemelsblauwe oppervlakken genereert bij het registreren van een onderdeelassemblage?
Zo ja, hoe kun je stoppen met het hebben van deze (lelijke) oppervlakken?
Bedankt!
Hallo
Ik wilde weten of iemand weet waarom solidworks hemelsblauwe oppervlakken genereert bij het registreren van een onderdeelassemblage?
Zo ja, hoe kun je stoppen met het hebben van deze (lelijke) oppervlakken?
Bedankt!
Hallo
Zijn het de grensranden (open oppervlak) die in blauw overeenkomen?
Als dit het geval is, moet u deze kleur wijzigen in de systeemopties - kleuren - Oppervlak, open randen.
Kun je ons een screenshot geven van een deel van je resultaat?
Hallo
Is het niet omdat je de optie "buitenvlakken" hebt aangevinkt om de montage in delen op te slaan?
En zoals @jmsavoyat zegt, zie je de randen van de oppervlakken omdat ze een speciale kleur hebben.
@+
Ik denk dat Coyotte niet ver van de waarheid moet zijn
U mag alleen de externe oppervlakken van uw kamer hebben opgenomen
@+
Goedenavond
Ik bevestig de oppervlakte-opname en geen deel van de assemblage geeft kleuren die niet mooi en blauw zijn.
Exterieuroppervlak is de standaardkeuze.
Al het oppervlak heeft een goede weergave en heeft het voordeel dat het licht is
Onderdeel is interessant als je de assemblage wilt manipuleren (onderdelen laten verdwijnen (verbergen)
Dit zijn in feite de stops van het model op onderdelen van leveranciers!
Hoe ik ze nu naar een andere kleur moet schakelen, ik weet het niet...
Dank u voor uw antwoorden!
Hallo
@jmsavoyat heeft je het antwoord gegeven!
@+
Hallo
"Zijn dit de grensranden (open oppervlak) die in blauw overeenkomen?
Als dit het geval is, moet u deze kleur wijzigen in de systeemopties - kleuren - Oppervlak, open randen.Misschien is het beter met een afbeelding!"
Misschien is het beter met een foto!
Vriendelijke groeten