Ik wil graag een koppeling maken met een SW14 onderdeelbestand en het plan. Laat het me uitleggen:
Het onderdeelbestand bevat verschillende configuraties. Ik wil graag dat het bijbehorende plan wordt bijgewerkt volgens de actieve configuratie in het onderdeelbestand. In het ideale geval, wanneer de gebruiker zijn nieuwe dimensies heeft toegevoegd in het Excel-bestand van de artikelfamilie en het bestand wordt bijgewerkt wanneer het wordt geopend, dat het drw-bestand vraagt welke configuratie het moet kiezen wanneer het wordt geopend en daarom wordt bijgewerkt.
Het is mogelijk om in de weergaveopties een bepaalde configuratie te kiezen (of volgens de bovenliggende weergave) en op de bovenliggende weergave is het volgens mij mogelijk om ervoor te kiezen om "de laatste actieve weergave" weer te geven.
De tekening toont dus altijd de laatst actieve configuratie.
Het biedt alle configuraties, maar u moet het opnieuw selecteren. Ik zou graag willen dat, afhankelijk van degene die is geactiveerd onder SW of op de limiet bij het openen van het planbestand, het zou vragen om de configuratie te selecteren die moet worden weergegeven.
Of het zou nodig zijn dat bij elke nieuwe configuratie het planbestand een nieuw blad zou maken. Maar afgezien van het doorlopen van een acro zou ik alleen dat zien. De pb is dat ik de VBA niet onder SW beheer. Ik kende Excel goed, maar minstens 2 jaar dat ik niet heb geoefend!