Ik gebruik SolidWorks 2015 en ik heb een probleem met mijn tekeningen. Wanneer ik in pdf (bestand/opslaan als...) wil opslaan, verdwijnt het logo, dat op de achtergrond van de kaart in mijn cartridge staat, systematisch.
Ik heb het geprobeerd met twee logo formats.bmp en .jpeg maar geen verandering.
Dit is een logo dat is ingevoegd door het gereedschap Invoegen/Afbeelding. Ik weet niet of dat de juiste methode was.
Ik heb net in andere onderwerpen gelezen dat dit bekende problemen zijn van de 2015-versie, het werkt met PDF-maker, ik denk dat ik daar in afwachting van een update genoegen mee neem...
Ik denk dat uw methode voor het invoegen van afbeeldingen de juiste is, ik heb het op mijn computer getest en alles is in orde in de PDF, aan de andere kant kunt u een andere invoegmethode proberen:
Invoegen, Object, in Objecttype, kies: Afbeelding Penseel, het zal dan Verf openen, in Verf kies je Plakken uit (pijl onder plakken), en je zult op zoek gaan naar je afbeeldingsbestand, je kunt dan Verf sluiten en je zult dan je afbeelding op je achtergrond zien, je kunt het formaat ervan wijzigen en plaatsen waar je maar wilt, misschien werkt de PDF-export beter met deze methode op uw computer.
Wanneer het frame van de tekeningweergave een gearceerd wireframe is en het logo overlapt, wordt het logo "opgegeten". Terwijl bij bedraad alles onberispelijk is.