Ik ben op zoek naar een mechanisch gelaste constructie met een timmerwerk aluminium profiel (een ietwat complexe vorm).
1e stap, ik importeer mijn opschoningsprofiel met dubbele verwijdering op een SW-plan, dan vergeet ik niet de schets te selecteren om deze op te slaan in het Lib Feat Part (tot nu toe geen probleem).
2e stap Ik open een nieuw bestand waarop ik een schets maak, vervolgens mechanisch gelaste functie Ik vind mijn profiel gemaakt, MAAR wanneer ik mijn elementen selecteer, krijg ik een foutmelding "Ongeldig lidprofiel. Controleer uw bibliotheekfunctie".
Ik vond dit soort berichten op het forum, maar het ging alleen over duplicaten of lijnen die elkaar kruisen, en ik was voorzichtig om de duplicaten in autocad op te schonen en te verwijderen.
Ik had het kopiëren en plakken, inderdaad de extrusie werkt niet.
Ik ga terug naar mijn AutoCAD-bestand om naar de fout te zoeken, maar bij het importeren heb ik ervoor gezorgd dat ik 0.1 de samenvoeging van 2 nauwe punten instelde
Het is normaal dat het niet werkt omdat aan de onderkant de twee profielen elkaar kruisen. We moeten deze kruising aanpassen en het zal werken. Hier is het deel onder 2016