SW Bouw souder sjabloon

Hallo

Ik wil een sjabloon maken van een onderdeel bij mechanisch lassen, maar ik heb geen andere keuze dan een registratie in prtdot.

Het probleem is dat u met de SW-formuliereditor  een specifiek bestand voor constructielas kunt maken, maar niet van toepassing bent op een onderdeel.

Hoe doe je dat?

edit_properties.png

Hallo

Waarom maakt u geen voorbeeldonderdeel met alles wat u nodig hebt en plaatst u het in een map met voorbeeldonderdelen en roept u het op, slaat u het op en wijzigt u het naar wens.

piece_type.jpg

@ac cobra zou dit me in staat stellen om de mechanische laseigenschap functie te gebruiken, omdat ik al doe op de manier die je beschrijft, wat een rechtsklik continuïteit impliceert om het eigenschappenlijstdeel te openen dat moet worden gelast ondanks de automatische update, terwijl als ik toegang heb tot deze functies via de eigenschap van het rechterdeelvenster, het leuker zou zijn.

De vraag die rijst is waarom we een template.wldprp kunnen registreren en we deze niet kunnen toepassen op een deel als deze in prdot aan de basis staat????

Ik denk niet dat ik je kan helpen, misschien kan een van mijn collega's het wel. Het enige wat ik heb gevonden is in de hulp:

http://help.solidworks.com/2011/french/SolidWorks/oh_propertytabbuilder/AllContent/SolidWorks/NonCore/PropertyTabBuilder/c_Property_Tab_Builder_Overview.html

Idem, je kunt een eigenschappenbestand maken, maar geen construction.xxxxdot-bestand

Omdat ik het probleem niet heb opgelost, sluit ik de vraag nog steeds.

Het probleem is dat ik een Mecano-sjabloon niet kan matchen met een PRDOT-onderdeel, zelfs niet als in dit deel de functie is geactiveerd.