SW crasht na 23 regels in de build-boom

Ik was bezig met de fabricage van een onderdeel en toen het tijd was om de schets te valideren, crashte SW en reageerde niet meer,

Ik veranderde om te zien of het gerelateerd was aan het bestand, maar na een tijdje was het hetzelfde resultaat en realiseerde ik me dat het gebeurde toen ik 23 regels in de bouwboom had ...

Ik ben een beginner op SW, dus ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik heb SW 2017.

Ik heb het bestand bijgevoegd als het helpt.

Bij voorbaat dank

screwdriver_bit_pz2.sldprt

Bug niet gerelateerd aan het aantal regels, we hebben onderdelen met veel meer functie dan dat.

Het is immers waar dat hoe meer functie er is, hoe meer deze kan crashen, en als je een ietwat lichte pc-configuratie hebt, kan dit het defect accentueren.

Uw onderdeel is perfect te openen en te wijzigen op SW2018. (zie SUP-functie op bijgevoegde afbeelding).

Uw probleem komt naar mijn mening zou misschien meer materieel zijn dan te wijten aan het stuk.

embout.png
1 like

Ja, ik vermoed dat C niet gerelateerd is aan het aantal functies, aangezien ik op SW 2014 complexere onderdelen aan het maken was, maar het is een bijzonderheid die me was opgevallen.

Wat betreft mijn pc-configuratie, ik betwijfel of het dat is, ik heb een "gamer" -pc dus genoeg vermogen.

Zou het niet te maken hebben met mijn SW?

Onthoud dat een gaming-pc niet gemaakt is voor solidworks. En kan hier dus problemen voor veroorzaken, zie de solidworks-aanbevelingen en veel onderwerpen op dit niveau.

Om je grafische kaart te testen:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

En zoek ook in je startmenu naar Solidworks Rx en tik vervolgens op Diagnostiek en kijk of alles compatibel is. (een stuurprogramma dat te recent is, is niet noodzakelijkerwijs compatibel met SW, zelfs als de grafische kaart compatibel is)

3 likes

Zoals gezegd + hierboven een gaming-pc, dus de grafische kaart van gamers is heel vaak incompatibel SW

wat is de configuratie van uw pc

Proc grafische kaart RAM

@+

1 like

Hallo

Ik heb een tiental functies toegevoegd, dus evenveel lijnen met de schetsen die goed en goed gaan, geen PB met de SW 2019.

Aan de andere kant : ik ben een bal in oppervlakte en ik zou graag willen weten hoe je oppervlaktegrens 1 en 2 omzet in volume om een cirkelvormige herhaling te kunnen maken. van dit deel van het stuk.

Kun je je stuk opnieuw posten als het helemaal af is, ik ben benieuwd hoe ik het moet doen :-) :-)

Vriendelijke groeten

Hoi @ Zozo 

Je moet een complete envelop maken, dus X Surface Area naait ze

En er is een optie waarmee u een volume wilt maken

Klik gewoon op het vakje 

na cirkelvormige herhaling

Dat is alles

@+

3 likes

Dank je wel gt22

Fijn weekend    voor de oudejaarsavond plengoffers ;-)

Tot gauw

Hallo, ik heb een allerte op SW Rx (zie foto bijgevoegd), ging ik naar de SW site om te zien of mijn grafiekkaart en mijn drivers zijn compatibel, maar onmogelijk te controleren ...

mijn configuratie: MSI GL63 8RD / i5-8300H 2.3GHz / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

Geïnstalleerde  stuurprogramma's:  C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\nvmi.inf_amd64_c99bb6be88afbc28\nvldumdx.dll,

Driver versie: 23.21.13.9085

Bedankt voor je hulp, fijne feestdagen voor iedereen

sw_rx.png

Zie deze link

https://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/realview-sur-gtx-1050-ti

@+

1 like