SW crasht na 23 regels in de build-boom

Ik was bezig met de fabricage van een onderdeel en toen het tijd was om de schets te valideren, crashte SW en reageerde niet meer,

Ik veranderde om te zien of het gerelateerd was aan het bestand, maar na een tijdje was het hetzelfde resultaat en realiseerde ik me dat het gebeurde toen ik 23 regels in de bouwboom had ...

Ik ben een beginner op SW, dus ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik heb SW 2017.

Ik heb het bestand bijgevoegd als het helpt.

Bij voorbaat dank

screwdriver_bit_pz2.sldprt

Bug niet gerelateerd aan het aantal regels, we hebben onderdelen met veel meer functie dan dat.

Het is immers waar dat hoe meer functie er is, hoe meer deze kan crashen, en als je een ietwat lichte pc-configuratie hebt, kan dit het defect accentueren.

Uw onderdeel is perfect te openen en te wijzigen op SW2018. (zie SUP-functie op bijgevoegde afbeelding).

Uw probleem komt naar mijn mening zou misschien meer materieel zijn dan te wijten aan het stuk.

embout.png
1 like

Ja, ik vermoed dat C niet gerelateerd is aan het aantal functies, aangezien ik op SW 2014 complexere onderdelen aan het maken was, maar het is een bijzonderheid die me was opgevallen.

Wat betreft mijn pc-configuratie, ik betwijfel of het dat is, ik heb een "gamer" -pc dus genoeg vermogen.

Zou het niet te maken hebben met mijn SW?

Onthoud dat een gaming-pc niet gemaakt is voor solidworks. En kan hier dus problemen voor veroorzaken, zie de solidworks-aanbevelingen en veel onderwerpen op dit niveau.

Om je grafische kaart te testen:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

En zoek ook in je startmenu naar Solidworks Rx en tik vervolgens op Diagnostiek en kijk of alles compatibel is. (een stuurprogramma dat te recent is, is niet noodzakelijkerwijs compatibel met SW, zelfs als de grafische kaart compatibel is)

3 likes

Zoals gezegd + hierboven een gaming-pc, dus de grafische kaart van gamers is heel vaak incompatibel SW