SW ulega awarii po 23 liniach w drzewie kompilacji

Byłem przy produkcji części i kiedy nadszedł czas na walidację szkicu, oprogramowanie zawiesiło się i już nie reagowało,

Zmieniłem, aby sprawdzić, czy jest to powiązane z plikiem, ale po chwili był to ten sam wynik i zdałem sobie sprawę, że stało się to, gdy miałem 23 linie w drzewie konstrukcyjnym...

Jestem początkujący na SW, więc tak naprawdę nie wiem, co robić. Mam SW 2017.

Załączyłem plik jeśli to pomoże.

Z góry dziękuję

screwdriver_bit_pz2.sldprt

Błąd niezwiązany z liczbą linii, mamy części o znacznie większej funkcji.

W końcu prawdą jest, że im więcej funkcji, tym bardziej może się zawiesić, a jeśli masz nieco lekką konfigurację komputera, może to uwydatnić wadę.

Twoja część jest doskonale otwierana i modyfikowalna w SW2018. (patrz funkcja SUP na załączonym obrazku).

Twój problem pojawia się moim zdaniem być może bardziej materialny niż ze względu na utwór.

embout.png
1 polubienie

Tak, podejrzewam, że C nie jest związane z liczbą funkcji, ponieważ na SW 2014 tworzyłem bardziej złożone części, ale jest to szczególność, którą zauważyłem.

Jeśli chodzi o konfigurację mojego komputera, wątpię, że to to, mam komputer "dla graczy", więc wystarczająca moc.

Czy nie byłoby to związane z moim oprogramowaniem?

Pamiętaj, że komputer do gier nie jest stworzony dla solidworks. I dlatego może powodować problemy z tego powodu, zobacz zalecenia Solidworks i wiele tematów na tym poziomie.

Aby przetestować kartę graficzną:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Również w menu Start wyszukaj Solidworks Rx, a następnie zakładkę Diagnostyka i sprawdź, czy wszystko jest zgodne. (sterownik, który jest zbyt aktualny, niekoniecznie jest kompatybilny z oprogramowaniem, nawet jeśli karta graficzna jest kompatybilna)

3 polubienia

Jak powiedziano + powyżej komputera do gier, więc karta graficzna gracza jest bardzo często niekompatybilna SW

jaka jest konfiguracja twojego komputera