Hallo
We zijn bezig met het opzetten van SW Routing, ik wilde weten of je de harnassen verkleint om ze te integreren in andere assemblages met een nieuwe cursus, maar natuurlijk een vaste lengte?
Bedankt
Hallo
We zijn bezig met het opzetten van SW Routing, ik wilde weten of je de harnassen verkleint om ze te integreren in andere assemblages met een nieuwe cursus, maar natuurlijk een vaste lengte?
Bedankt
Hallo
Ik weet niet al te veel over de freesmodule, maar het lijkt mij dat de schets die het onderdeel definieert en in de montage, dus als de lengte niet verandert, zou het moeten werken....
Het lijkt me moeilijk om een harnas met verschillende lengte- of buigsecties opnieuw te gebruiken in een andere configuratie
aangezien elke route zijn specifieke pad heeft en in theorie een diff-nummering
Maar het is ook waar dat als de zijkanten in het algemeen, de kabels en de nummering identiek zijn, niets belet dat ze op verschillende gevallen worden gebruikt .
@+
Hallo
Ik werk aan SW Routing (momenteel in versie 2014), en ik stel voor dat je het volgende gebruikt:
- de "sectielijst": een definitie van uw harnassen (connectoren, draden, verbindingen) die u in elke assemblage kunt gebruiken, maar die geen lengtes beheert. Toegankelijk via "Wizard Routering/Elektrisch/Hoplijst".
- de "standaardkabels": u legt ook de lengte van de kabel op, het is aan u om hem van geval tot geval de route te geven. Toegankelijk via de "Routing Library Manager".