Ik ben op zoek naar een snellere manier dan een schets om een inkeping te maken in een hoek van plaatwerk. Deze inkepingen maken het mogelijk om montageproblemen te voorkomen. Alles is lasergesneden.
De laser plaatst standaard een kleine straal in de hoeken van het insteekgat en daardoor heeft de pen soms moeite om naar binnen te gaan. We doen hetzelfde en we plaatsen een opening van twee tiende tussen de pen en het gat.
Ik heb een video bekeken over deze bibliotheekfuncties, ik denk dat het bij mij zal passen. Ik zal er doordeweeks naar kijken, want ik heb er nog nooit een gedaan.
Het doel is om het beste antwoord te valideren, zodat wanneer iemand dezelfde vraag stelt, we de oplossing vinden; En het is ook lonend voor mensen die tot het uiterste gaan om oplossingen te vinden. Het beste antwoord had aan Tibo.P moeten worden toegeschreven....
Ik heb zojuist de 2019 SP1 gedownload, dus dit lost mijn probleem voor het insteekgat goed op. Aan de andere kant lost dit het niet op voor de pen die in zijn 2 hoeken hetzelfde verdient. Het probleem is hetzelfde, maar ik heb in de insteekpen niet genoeg gevonden om te bereiken wat ik wil.