SW14 hoe een link naar een andere asm te verbreken.?

Hallo

Ik kan geen verwijzing maken in de eendelige assembly omdat deze een referentie heeft in een andere assembly. Ik heb echter een ander stuk gemaakt zonder zelfs maar achter een kopie aan te gaan en SW vertelt me altijd dit pb. Hoe wordt deze link direct verbroken?

Bedankt

SLTS

Het probleem komt waarschijnlijk omdat je dit onderdeel hebt gemaakt in een assembly met refs van deze genoemde assembly (beperkingen)

Dus dit stuk moet zijn eigen beperkingen zijn om het gedeeltelijk te redden

Dan kun je het gebruiken zoals je wilt, aangezien het onafhankelijk is geworden van de eerste assemblage en het zijn eigen naam heeft

@+ ;-)

Wijs van uw kant de schets of functie aan waarvan de externe verwijzing moet worden verwijderd, klik met de rechtermuisknop op "Externe verwijzingen".

Daar zie je alle externe verwijzingen van deze schets of functie > "Break everything".

Er verschijnt een ">x"-teken op schetsen of functies waarvan de verwijzingen zijn verbroken.

PS: als je je onderdeel toch in meerdere contexten wilt tekenen, moet je de volgende optie aanvinken: Extra/Opties/Externe verwijzingen, "Sta meerdere contexten toe voor onderdelen bij het bewerken in een assemblage"

3 likes

Om te voltooien, wordt een onderdeel dat in een assemblage is gemaakt, "ter plaatse" beperkt.

Deze beperking moet worden opgeheven om deze volledig onafhankelijk te maken van de assemblage.

Dit kan zijn waar het vastloopt als alle externe refs al zijn verwijderd.

Hallo

Bestand/openen/  klik op het betreffende onderdeel en klik op de verwijzingsknoppen. Vul je montage in en het is OK