Zoals gezegd in de titel, onder SW2012 SP4.0 64bits, als ik wil een nomenclatuurtabel te maken SW mij:
Ik moet het proberen met andere modellen en andere machines, maar als je een idee hebt van een oplossing, ben ik geïnteresseerd
Zoals gezegd in de titel, onder SW2012 SP4.0 64bits, als ik wil een nomenclatuurtabel te maken SW mij:
Ik moet het proberen met andere modellen en andere machines, maar als je een idee hebt van een oplossing, ben ik geïnteresseerd
Hij is niet aardig tegen je, je vraagt te veel van hem
Misschien moet hij overal zijn scheidsrechters zoeken of veel berekeningen maken
@+ ;-))
Het moet uit mijn machine komen, een collega heeft het net voor me gemaakt, de tijd om het te zeggen.
Aan de andere kant, als het eenmaal is gemaakt, open en wijzig ik het zonder enig probleem: kolommen toevoegen, type wijzigen (alleen kamer, 1e verdieping).
Om je een idee te geven, er zijn 34 lijnen in de modus voor alleen kamers!
Aan de andere kant is er een echte bug die ervoor zorgt dat Solidworks crasht, wanneer je vakken van een BOM-tabel op een tekening bewerkt door op het vak te dubbelklikken, crasht het.
Ik kon geen verklaring vinden.
Blijkbaar heb je een gebrek aan geheugen op je werkstation of ontbreekt het aan ruimte, ik heb vaak dit soort problemen (minstens 3 keer per dag als ik te veel van de fiets vraag, (Workstation z420 geüpgraded)) Start het opnieuw op, sluit al je applicaties en het zou beter moeten worden, als dat het geval is, kun je 8 GB RAM toevoegen
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Gezien het aantal problemen dat ik met deze fiets heb, zal ik de tijd moeten vinden om hem te resetten.