SW2016 - Verplaatsen/kopiëren van de hoofdtekst -> aantal kopieën beperkt tot 25...?

Hallo

Ik wil de functie Copy Body gebruiken, maar helaas ben ik beperkt tot 25 exemplaren? Is dit het maximum of is het mogelijk om het maximale aantal functies te wijzigen?

Ik kijk uit naar uw feedback

Op SW2016 heb ik ook een step verzorgd door een klant waarbij ik 152 lichamen verplaats via de move/copy functie.

De functie wordt zonder enig probleem uitgevoerd (zelfs als deze een beetje lang is)

Gebruik je de functie met 25 lichamen om maar één keer te bewegen, of 25 keer de functie met 1 lichaam om in 25 richtingen te bewegen?

Welke machine, pc-configuratie heeft u?

Zou het geen probleem zijn van de machinecapaciteit?

deplacer-copier.png
1 like

Hallo

Ik gebruik de Copy 1 lichaamsfunctie, 25 keer, in één richting

capture.png

Hallo

Waarom doe je geen eenvoudige lineaire herhaling...

2 likes

Het is gemakkelijker om deze functie te gebruiken (van punt naar punt) dan om handmatig een dimensie in te voeren... Want aangezien het een voorontwerp is, zal de hartafstand moeten verschuiven.

Ja, maar je kunt je steken op maat maken (als je dat nog niet hebt gedaan) en de afmeting in de herhaling koppelen, zodat als je het midden naar midden verandert, de herhaling zal volgen.

1 like

Ik heb het goed geprobeerd, maar ik weet niet hoe ik de schetsdimensie in de lineaire herhaalfunctie moet koppelen....

Wanneer u de dimensie in de herhaalfunctie moet zetten, klikt u op uw schets die de dimensie moet weergeven en u klikt erop en daar worden ze aan elkaar gekoppeld.

2 likes

Nou, dat is precies wat ik probeerde te doen, maar er gebeurt niets als ik op de schets in de boom klik om de gewenste afmetingen naar voren te kunnen brengen...

Heb je het 3D-moment ingeschakeld?

2 likes

Ben het eens met Cobra + eenvoudig om een herhaling te doen, hetzij met de gecontroleerde rib of zelfs de herhalingsfunctie door een schets, maak gewoon in je 1e schets een pôint op elke gewenste herhalingslocatie. Selecteer vervolgens deze schets. En als u uw schets moet aanpassen voor de hartafstand.

1 like

Nou, sorry, maar ik kan het niet doen ....

Bovendien is het een bestuurde dimensie, omdat het afkomstig is van de constructie van mijn schets ....

Als je de schets bewerkt met je rib en je bewerkt die rib, dan zou er een link moeten zijn onder de D1@esquisse1 stijl en je kopieert en plakt deze waar je de rib van de herhaling moet plaatsen, maar met een = ervoor.

2 likes

Hier leest u hoe u het 3D-moment plaatst

instant_3d_pour_afficher_cote_desquisse_dans_piece.jpg
1 like

Sbadenis -> ja, ik ken deze manoeuvre goed, maar niet noodzakelijkerwijs aangepast in mijn geval ....

Cobra -> Het probleem is dat ik geen link of iets anders kan selecteren.... omdat de afmeting wordt gecontroleerd (afmeting van 119,47) (als gevolg van mijn schetslijnen die mijn hartafstanden beheren)

capture.png

Kun je je stuk posten en maak ik een tutorial voor je?

1 like

Bijgevoegd is mijn stuk.

Het doel is dan ook om de 40x10 flat te herhalen, waarbij de hartafstand schets 17 volgt.

stuk.sldprt

Hallo

Het antwoord is je al gegeven door @ac cobra 427, maar je kunt het verkeerd geïnterpreteerd hebben...

Klik in  de functiebeheerder met de rechtermuisknop op "Annotaties" en vervolgens op "Functiedimensies weergeven".

Creëer je lineaire herhaling.

Typ in het vak waarin de afstand wordt ingevuld "=" en klik op de gewenste afmeting.

Je kunt hetzelfde doen voor het aantal herhalingen.

Bevestigen.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Verdomme, ik ben onder 2016 en jij bent onder 2017 of 2018. Ik heb snel een klein dingetje over 2016 gedaan met een kleine tutorial 

sw2016_-_deplacercopier_corps_-_nombre_de_copies_limitees_a_25.zip
2 likes

Perfect!!!!

Het is goed om met enkele experts een oplossing te kunnen vinden!!

Nogmaals bedankt!