SW2018/Functies/Gebiedsherhaling/Stabiliteitsprobleem

Goedenavond

Ik gebruik de herhaling van vooraf gedefinieerde sneden. Door het aantal herhalingen in te stellen en te valideren werkt alles;

De functie is echter verkeerd; De variabelen in het blok "Presentatie van de herhaling" zijn veranderd wanneer we terugkeren naar de functie.

Is het een bug of ben ik iets vergeten? Bijgevoegde afbeeldingen

Dank u voor uw mogelijke hulp.

Oprecht

Didier

capture.zip

Hallo

Persoonlijk heb ik precies hetzelfde probleem. Wanneer ik een rooster of een geperforeerde metalen reling probeer te maken, doet het fenomeen zich ook voor. Ik valideer de functie, dan doe ik een andere functie (elke functie) en daar gaat de herhaling verkeerd en als de er weer op terugkomt, zijn de parameters veranderd.

Ik heb de oorzaak nooit gevonden , ik dacht dat het kwam door het aantal voorvallen, omdat het veel materiaalverwijderingen genereerde, maar in jouw geval is het aantal niet hoog.

Je hebt er dus niets aan, maar je bent niet de enige :-)

A+

Hubert

Hallo Didier

Kun je je deel plaatsen, ik zal kijken omdat ik de 2018-versie heb?

En moge de kracht met me zijn ;-) is niet Obiwan

Wachten op wat ik zie:

1°) het is dat uw gebied dat bedoeld is voor herhaling blijkbaar kleiner is dan de roosterstructuur. Normaal gesproken zou alles iclus in het gebied moeten zijn en naar mijn mening niet gedeeltelijk schrijlings op elkaar. Je moet een tweede schets maken voor je hulplijn van je herhaling of in dezelfde schets die je oppervlak definieert (maar zet je hulplijn als een "constructielijn", het zou moeten werken)

2°) je zegt niet dat je de voorvallen moet schrappen die niet herhaald mogen worden (vgl. voorval om weg te laten).

3°) zouden we de incidentie van de volgende functies moeten zien, in dit geval [Lichaam verplaatsen, kopiëren]  en dan [combineren]

Aan Plutarchus

Hallo

Dank u beiden voor uw feedback.

In dit geval is het noodzakelijk om de gebeurtenissen te beheren die moeten worden weggelaten.

Ik duw de tests en kom terug naar het forum als ik problemen heb.

Met vriendelijke groet

Didier